— Три тижні добивався, щоб мені стаціонарний телефон відремонтували. В Укртелекомі сказали, що то поломка на лінії і виїдуть, коли дощі припиняться, — каже 68-річний Микола Сей із села Яроші Глобинського району. Він офіцер у відставці, інвалід. — А в середу телефон запрацював. Ремонтники приїхали й сказали, що якби не їхали в сусіднє село, то і до мене б не приїхали.
У сусідки Сея Марії Гладир також не працював телефон.
— Спочатку ходив дзвонити від сусідів, що не працює телефон за номером 9-08, просив і родичів. Там коротко відповідали: "Поламана лінія", — розповідає чоловік. — Пройшло два тижні. Потім сусідка Марія Гладир підказала, що, крім тих цифр, треба набирати ще й свій номер. Автовідповідач сказав: "Передзвоніть через годину". Оператор тоді сказала, що вони зареєстрували, що в нас поламаний телефон. Поцікавився, що це в них за зміни, щоб чекати з"єднання годину. А вона у відповідь грубим тоном, мовляв, це що я винувата? Я запитав до кого звернутися, а вона кинула трубку.
Заборгованості в Сея за телефон немає. Бідкається, про поломку зареєстрували, коли вже пройшло два тижні. Тож можуть за той термін не зробити перерахунок і доведеться платити абонплату.
Комментарии