вівторок, 11 липня 2006 15:09

У добротній валізі кожне колесо "саме по собі"

Автор: фото: Євген КОЛЕСНИК
  У ТЦ ”Макрос” на столичній Петрівці 18-річний Ярослав Гросу вибирає валізу для поїздки на море. Ця валіза з колесами на одній осі й не схованими у корпус ручками не зовсім якісна
У ТЦ ”Макрос” на столичній Петрівці 18-річний Ярослав Гросу вибирає валізу для поїздки на море. Ця валіза з колесами на одній осі й не схованими у корпус ручками не зовсім якісна

28-річна киянка Юлія Трошко дочекалася відпустки. Спакувала речі в нову валізу на колесах і — на потяг. Але через сто метрів по камінцях біля київського Південного вокзалу коліщата нової сумки почали крутитися куди їм заманеться. Багаж помітно "поважчав".

— Колеса Юлиної валізи найімовірніше "поїхали", бо кріпилися на одній осі. Ці перетинки, як правило, тонкі, тому навіть незначний удар виводить їх із ладу, — пояснює директор київської фірми сумок "Дербі" 33-річний ІнокентійТроян.

Пан Інокентій радить брати валізи з колесами, що приєднані до каркаса кожне "своїм" кріпленням, а не однією системою. У магазині їх треба гарненько покрутити у різні боки, щоб упевнитися в справності. Навіть на пластмасовому колесі обов"язково має бути металевий підшипник.

— Валізи з чотирма колесами зручно везти по рівній дорозі. А на буграх та камінцях надійніша двоколісна конструкція, — каже Троян. — Хоча валізу краще брати для аеропорту, бо заносити її у потяг незручно. А для залізниці підійде сумка на колесах. Її й везти зручно, і в руках або на плечі нести можна. До всього ще й легко складається до невеликого розміру.

Ручка, за яку тягнуть валізу, має бути схована всередині корпусу. Це збереже її цілою при ударах. А якщо прикріплена так, що, її можна побачити й помацати (хоч і через натягнуту тканину), — річ ненадійна.

Валіза служитиме довше, якщо за високу ручку возити, а не піднімати. А головне — "торбу" на коліщатках не можна тягнути по сходах. Тільки нести!

— Середня валіза розрахована на 40 кілограмів. Якщо в неї пхати удвічі більше, вона довго не витримає. Або колеса відлетять, або ручка відірветься, — пояснює пан Інокентій.

Валіза розрахована на 40 кілограмів

На дорожніх валізах роблять каркаси двох видів — м"який і твердий. Перший форму тримає, а при ударі згинається. А цупкі основи виготовлені з товстого пластику. Якщо сумка сильно грюкнеться, каркас може тріснути. Щоб перевірити їхню якість, треба розстебнути блискавку, яка відкриває нутрощі корпусу. У якісної валізи посередині каркаса має бути залізна дуга, до якої кріпляться всі ручки (верхня, бокова). Якщо ці кріплення зроблені абияк, деталі валізи швидко відлетять. Не варто гнатися за дешевизною, бо у недорогих моделях каркаса немає взагалі. Добротна дорожня сумка на коліщатках коштуватиме в середньому 250 гривень.

— Не менш важлива блискавка. Головна застібка має бути завширшки один сантиметр. Тоненькі "змійки" ламаються частіше, — додає Інокентій Володимирович.

На київських ринках і в магазинах валіз, які відповідають цим ознакам якості, небагато. На столичному "Даринку" є кілька точок із різними сумками. Найбільше пропонують валіз за 200–250 грн. Але вони якраз такі, що не варто брати: з колесами на одній осі й не схованою у корпус ручкою. Зате продавці в один голос запевняють: конструкція дуже надійна. А от сумки на колесах, зроблені набагато краще, коштують 100–150 гривень.

У павільйоні "Б" на "Даринку" продаються англійські валізи. Оскільки у Британії за кілограми багажу беруть додаткові гроші, їхній каркас міцний, але дуже легкий. Зроблений за спеціальною технологією. Такі коштують 280–350 грн. Перевірку на якість усередині вони пройшли на відмінно.

У магазині "Сумки", що в торговельному центрі під Севастопольською площею, продають валізи за 200–250 грн. Усе зроблено непогано, але під обшивкою на вигляд не дуже надійні кріплення. А ось у крамничці під номером "34" вибір значно більший. Ціни помірні, й товар непоганий.

На Шулявці у ТЦ "Навігатор" ("Квадрат") у двох відділах пропонують добротно зроблені валізи голландського виробництва. Магазини дають гарантію до двох років. Але коштують такі 450–550 гривень.

Кодовий замок "тягне" недорого

Якщо вам доведеться залишати валізу без догляду, вибирайте валізу з кодовим замком. Ця деталь майже не впливає на ціну. Принаймні механізм автоматично не здорожує сумку. Хіба що продавці спеціально накидають 30–40 гривень.
У деяких магазинах до великої сумки на колесах пропонують маленькі валізи для документів та інших необхідних дрібниць. У аеропорту велику здають у багажне відділення, а з маленькою можна бути у салоні. Коштують вони 60–150 гривень.




Зручна китайська сумка


25-річний Андрій Дудка купив у магазині "Інтермаркет" на вулиці Городоцькій у Львові дорожню сумку китайської фірми "Нексус". За покупку заплатив 147 грн.

— Спершу хотів взяти великий рюкзак, але друг відрадив, — говорить Андрій. — Вибрав червону сумку на коліщатах із багатьма кишеньками.

Дорожня валіза Андрія має висувну ручку. Складається у три положення — її можна сховати, зробити коротшою або довшою. За словами львів"янина, сумка нічим не гірша від товару київської фірми "Дербі".


Олеся ПАСТЕРНАК

Зараз ви читаєте новину «У добротній валізі кожне колесо "саме по собі"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути