У понеділок, 18 лютого, в Києві пройшла акція "Я ненавиджу Укравтодор". Автомобілісти зробили "ритуальне покладання зламаних частин автомобілів", що постраждали від розбитих доріг. Причина – ями, що утворилися на дорогах по всій Україні, щойно зійшов сніг. Прем'єр-міністр Микола Азаров висловив жаль із приводу назви спільноти. Ненависть – руйнівне почуття, зазначив він
Ліквідація навіть найменшої ямки на дорозі — це складна за технологією процедура. Треба все звідти прибрати, вичистити, висушити її. Покласти якісний асфальт. А потім – зрізати горбок, що обов'язково утворюється. Навіть якщо він найменший — усе одно машини проїздять і спричиняють розшарування покриття. Це за нормами. А в реальності, коли ви в нас бачили, щоб зрізали горбки? Бо ж строки завжди піджимають, Завдання ставлять із формулюванням "ЩОБ ДО РАНКУ ВСЕ БУЛО ГОТОВЕ". Про яку якість ідеться? Видряпають ямку, засиплють у неї брудний щебінь із піском, а тоді заливають ледь теплою сумішшю гудронів. Вона така ж чорна, як потрібний у цих випадках бітум. Але він в'язкий, а гудрони – ні. От усе й розсипається.
ЯК УТВОРЮЄТЬСЯ ЯМА? Через камінчик щебеню, що пролазить нагору, тоді як асфальт просідає під тиском автомобілів. Цей камінчик вибиває, і ямка з часом розростається. Чому пролазить камінчик? Бо вс. Через такий пласт точно не пролізе.
На Подільському мосту в Києві класти покриття допомагали швейцарські спеціалісти. Так вони буквально КРУЖКОЮ ПІДЛИВАЛИ РІЗНІ ДОБАВКИ, ЩОБ АСФАЛЬТ КРАЩЕ ТРИМАВСЯ. А перед тим, як класти — розігрівали його до 220 градусів за Цельсієм. От того Подільський міст рівненький, а на Московському — ремонт постійно.
ЩОБ РОБИТИ ЯКІСНО, НЕ ОБОВ'ЯЗКОВО ВИТРАЧАТИ БІЛЬШІ КОШТИ. Просто треба дати людям більше часу. Вони ж знають, як має бути!
Комментарии