"Якщо думаєте, що спробували все, то глибоко помиляєтеся. Фаршировані равлики і їхня ікра – те, що треба до святкового столу. З днем народження", – отримую повідомлення від равликової ферми, що на іншому кінці України. Ніколи не була їхнім клієнтом, та й день народження взимку.
Перше повідомлення ігнорую. Але наступного дня спам продовжується. Філе равлика пропонують по тисячі гривень за кіло. 50 грамів ікри – за 900.
– Равликова ферма вітає вас. Готові зробити замовлення? – на третій день телефонує адміністратор Таня. – Сьогодні для вас діє спеціальна ціна. Мінус 20 відсотків і доставка за наш рахунок.
– Звідки у вас мій номер?
– Ви в нашій клієнтській базі з минулого року. Певно, замовляли щось на подарунок, – обманює дівчина й каже, що передзвонить завтра, якщо я не готова обирати.
Через тиждень телефонують з інтернет-магазину техніки, де колись купувала пилосос.
– У вас нічого не зламалося? Шкода. Зараз у нас гаряча ціна на фени, праски і телевізори. Якщо щось треба, набирайте. Кур'єр доставить за годину.
Перестаю брати слухавку з невідомих номерів. Увечері отримую повідомлення у Viber: "До вас прямує відправлення з Чернівців". І номер телефону. Не передзвонюю, та через два дні телефонують мені і вимагають забрати замовлення. У поштовому відділенні на мене чекають шість кущів лохини.
– Я не замовляла! – кричу у слухавку.
– Та це ж вигідно. Платите за два, а отримуєте шість, – говорять із садового товариства, де у квітні купувала саджанці для батьків. – Знаєте, як бізнесу після карантину важко. Ми через вас на гроші попадемо. Як не маєте совісті, то до побачення.
На вихідних – дзвінок від гінеколога.
– Ви часом не вагітна? – питає лікарка без прелюдій. – Я перейшла у приватний пологовий. Тут так дешево народжувати, 28 тисяч базовий пакет. Раптом треба, я забронюю місце
Комментарии
1