середа, 27 серпня 2014 07:10

Іван Ареф'єв два місяці їхатиме на візку до Франції

Автор: Фото: з архіву Івана АРЕФ’ЄВА
  Кіровоградець Іван Ареф’єв на велосипедному візку. Не ходить із 2002 року, коли потрапив в аварію
Кіровоградець Іван Ареф’єв на велосипедному візку. Не ходить із 2002 року, коли потрапив в аварію

Інвалід 30-річний Іван Ареф'єв із Кіровограда 19 серпня виїхав на велосипедному візку у Францію. Супроводжує його інструктор 61-річний Анатолій Перов зі Слов'янська Донецької обл. Кінцева зупинка українців — Європейський парламент у Страсбурзі. Велопробігом хочуть привернути увагу Європи до подій в Україні й зібрати кошти на реабілітаційний центр для інвалідів.

 — Зараз не можу говорити, бо піднімаюся під гору. Зателефонуйте хвилин за 5, — каже по мобільному Іван.

— Толік, тормози, — гукає інструкторові чоловік, коли виїхали на гору. — Я не зможу рулювати однією рукою. Де під гору, Толік мене тягне на мотузці. А де не проїду, переносить. Учора на в'їзді в Новоархангельськ (райцентр на Кіровоградщині. — "ГПУ") нас чекали голова району Дмитро Зубов і голова райради Олег Сова. Відвезли на ночівлю в хату в українському стилі. Нагодували, господиня Галина Леонтіївна виділила кімнату з душем. Уранці зібралися їхати, а в мене зуб розболівся. До поїздки не встиг запломбувати. Вона подзвонила до головного лікаря, мене полікували. Грошей не взяли. Галина Леонтіївна наполягла, що 45 гривень за рентген заплатить. Ще й бутербродів на дорогу приготувала. А Зубов мобілку поповнив на 100 гривень.

У слухавці чути протяжний сигнал машини, що проїжджає.

— Це нас водії вітають, — каже. — Особливо сигналять, коли йдемо на підйом, підтримують морально. Ми ж їдемо із прапором Кіровограда, а на рулі — маленькі національні.

За час марафону плануємо зібрати кошти для будівництва реабілітаційного центру інвалідів у Слов'янську. Такий є в Євпаторії, але нам поки що дорога туди закрита. Перші 100 гривень у Кіровограді дала незнайомка. А вчора стали біля траси, в холодку, диньку з'їсти. Зупиняється крута машина, виходить чоловік, називається Олегом Дмитровичем. Каже: бачив по телевізору про ваш марафон і хочу допомогти. Вручив тисячу гривень і пакет із водою, фініками, горішками, ізюмом та курагою. Так було приємно.

З Умані на Черкащині чоловіки доїхали потягом до Львова. Звідти дістануться до Польщі. Там 26 серпня візьмуть участь у міжнародному велопробігу, присвяченому пам'яті дітей, які загинули під час Другої світової війни.

— У Франції плануємо бути через два місяці. Хочемо зустрітися з європарламента­ріями. Попросимо їх скасувати візи для інвалідів-візочників, — говорить Іван.

Щоб допомогти велопробігу, кошти можна перерахувати на картку Івана Ареф'єва у Приватбанку №6762 4620 5694 7705.

Вправи робив впродовж семи років

Іван Ареф'єв отримав інвалідність 2002 року внаслідок аварії на дорозі. Травмував хребет.

— Їхали з товаришем селом без світла, — розповідає. — Біля двору висипали машину піску і щебеню. Нас винесло на гірку й перекрутило в повітрі. Товариш поламав ногу, а я вдарився спиною. В лікарні пробув сім місяців. Коли дізнався, що не ходитиму, не панікував. Попросив реабілітолога дати максимум вправ. Робив їх днями впродовж семи років. Ногами можу ледве пересувати хіба що з ходунками. Та на візку беру участь у заходах, веду активне життя. Мати рада, що дома не сиджу, а живу повноцінно. Дівчини не маю. Треба спочатку купити квартиру й машину. 

 

Зараз ви читаєте новину «Іван Ареф'єв два місяці їхатиме на візку до Франції». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути