Перед початком Українського тижня моди у павільйоні "Альта-Центру" пахло паленою проводкою. На дверях стояли по чотири охоронці.
— А у нас тут коротке замикання, — винувато пояснює за п"ять хвилин до початку шоу голові оргкомітету 42-річній Ірині Данилевській інженер-освітлювач.
Публіка чекає показу Лілії Пустовіт. До залу діловито заходить 33-річний Фома з гурту "Мандри". Пробирається футболіст Шовковський, 31 рік, відомий як клієнт Пустовіт. Із чоловіком-бізнесменом Давидом Сарією приходить Руслана Мороз, 34 роки, (донька спікера Олександра Мороза. — "ГПУ"). Окрім дружнього візиту до дизайнерки, Руслана Мороз цього разу запропонувала для моделей Пустовіт макіяж та зачіски свого салону "Кіка".
Головна ідея одягу від Лілії Пустовіт — мінімалізм. Якнайменше зайвих деталей — жодних вісюльок, жодних рюшечок.
На думку модельєрки Ірини Каравай, "мінімалізм" українські дизайнери пережили ще в 90-х роках.
— Гламур тільки недавно закінчився. Я назвала б те, що відбувається зараз в українській моді, — ретро-футуризмом: космоc, метали, асиметрія і чорно-білі кольори.
Все модне защіпається ззаду
Більшість дизайнерів справді наче змовилися — на весну-літо пошили чорно-білий одяг. Двоколірні сарафани і кофтини були в Лілії Пустовіт. І показ Андре Тана починався балетом "Лебедине озеро". Багато білого пошив тандем Земськова і Ворожбит. Вони зробили колекцію з носорогами від скульптора Олега Пінчука, який також прийшов на шоу.
Анна Бабенко, 39 років, для образу обрала індійську жінку в сарі, перекроєному на сучасний мотив. До чорно-біло-бежевого додала яскравий червоний. 30-річна Крістіна Гусіна зробила свою трикотажну колекцію "Боулінг" коралово-чорно-білою у горизонтальну смужку. І навіть майстер епатажу Олексій Залевський, 32 роки зізнався, що задумував колекцію "АНТИСНІД" як чорно-біло-червону колекцію.
Інакшими були хіба колекція "Вікенд" від Пустовіт, що передавала захід сонця на пляжах Італії. Та ще візерунчаста, Роксолани Богуцької до 750-річчя Львова, за мотивами початку минулого століття.
Зате шовку не оминула жодна показана колекція. Одяг від Богуцької засвідчив, що від наших бабусь повертаються в моду шовки, зокрема важкі шовкові пальта. Тонка бавовна, льон, сатин, оксамит, і різновиди шовку — атласний, матовий "варений" фарбований і прикрашений вибитими орнаментами.
Модні сукні та кофтини защіпаються ззаду і переважно на ґудзики. Крістіна Гусіна зізналася, що для своєї колекції використала більше ніж 500 ґудзиків восьми типів. Так само, як у моделей Віктора Анісімова, шалі і шарфики зав"язуються на спині.
Також навесні будуть модними розширені штани, виріз каре і пишні спідниці. Точний чіткий крій. Але попри все багато вертикальних складок і швів. Ідеальний фасон весни–літа-2007 — пряма чорна шовкова сукня до коліна з горизонтальними вставками плісе від пояса і дрібними виточками на грудях.
Серед аксесуарів на першому місці довге перлове намисто. Фінальну чорну сукню від Андре Тана, з японськими перлами "Ямагіва", презентувала модель Влада Литовченко, 36 років. Лілія Пустовіт та Ірина Каравай запропонували аксесуари від Сваровські. В колекції Каравай були нашиті на одяг камені-стрази, а Пустовіт запропонувала до шовку намисто з масивним чорно-білим камінням.
Легінси з гумовими чобітками і будівельною каскою
Першу свою колекцію на УТМ Ірина Каравай прокоментувала так: "вона на тему українського села". Хоча зовні одяг нагадував гардероб столичних модниць: золоті й мідні карбовані прикраси у вигляді монет, пришитих до пояса, і легінси під закругленими всередину спідницями-балонами. На запитання, в чому саме проявилося село, дизайнерка дати чіткої відповіді не змогла.
— Ну, розумієте, українське село — це так актуально сьогодні, — тільки й сказала Каравай.
Модель з другої колекції Каравай "За мир" мала сережки від Сваровські — вони виблискували з-під будівельної каски. Сірий джемпер з футболкою і радянською п"ятикутною зіркою, фіолетові штани до коліна і зелені гумові чоботи. На плечі гойдався самокат.













Коментарі