Світові дизайнери чоловічого одягу, здається, вирішили, що сильна половина доношуватиме плавки попередніх сезонів. Щось новеньке у цій царині запропонували тільки італійці "Дольче і Габбана", "Гуччі" та "Роберто Каваллі". Вони зробили ставку на образ сильного і спортивного чоловіка-серфінгіста.
Для тих, у кого немає накачаних м"язів, залишаються в моді розцяцьковані пальмами "гавайки". Цього сезону чоловічий гардероб стає тропічним як ніколи. На тижні моди в столиці Бразилії найпопулярнішими були шорти-плавки — це спортивні шорти з ушитими плавками-сіточкою. Вони остаточно перемогли класичні плавки, "боксери" (короткі облягаючи шорти), стрінги та бікіні.
Чоловіки в яскравих "сонячних" костюмах почали з"являтись і на пляжах столиці. Ринок "Петрівка" цього року пропонує шорти-плавки, "гавайки" і подовжені шорти "а-ля серфінгіст" за ціною від 30 до 120 грн. Найдешевші варіанти — Троєщинський та Борщагівський ринки. Шорти-плавки віддають за 25–30 грн, класичні, китайського виробництва, — від 30 гривень.
Залюбки беруть напівспортивні моделі з шовку та ластику
Молодим і грошовитим столичним клієнтам мережа магазинів "Арго" на бульварі Т. Шевченка продасть шорти для серфінгу від італійського бренду "Енерджі". Моделі цього сезону потягнуть на 500 грн, класичні плавки — від 290.
Патріоти вітчизняного виробництва і консерватори можуть пройтися Хрещатиком. Мережа модних магазинів "Відіван" продає класичні плавки та короткі шорти-"боксери" українського виробництва за ціною 30–60 гривень.
Валентина Приходько, 55 років, збуває на Петрівці купальні костюми для чоловіків дешевше, ніж на більшості розкладок — по 30–90 грн. Розповідає, що до неї приходять клієнти від 11 до 66 років. Міряють швидко, не придивляючись. Мовляв, кожен чоловік завжди точно знає, що хоче. Залюбки беруть напівспортивні моделі з шовку та ластику, поліестерові та еластанові плавки найчастіше класичної моделі. Кольоровий спектр — від сріблясто-блакитних до чорних. Завезенням товару займаються дочка і зять Валентини Іллівни. Кажуть, практично весь він іде з Китаю, незалежно від імені виробника на етикетці.
Біля іншого лотка хлопчині 18-річного віку демонструють сріблясті спортивні шорти-плавки. Продавець говорить, що виробник — Індонезія, а на етикетці великими буквами — Made in HОNG KONG (зроблено в Гонконгу. — "ГПУ"). За допомогою такого нехитрого трюку ціну завищують на 20–40 гривень.
Влодко, 21-річний киянин, уже багато років для купання обирає плавки. На пляжі почуває себе впевнено і ні до яких світових стандартів підлаштовуватися не збирається. Дівчатам, на його думку, він на пляжі подобається і так. Нові плавки купить лише коли загубить або зносить ці.
Коментарі