вівторок, 31 січня 2017 06:55

Водійське крісло підсуває вперед, а кермо опускається в руки
3

”Інфініті Q70” має скляний дах. За потреби його частину можна ­відчинити
Фото: Володимир МУКАН
По центру панелі приладів ”Інфініті” — екран мультимедійної системи. Окрім розважальної інформації, він показує, коли необхідно змінювати мастило та фільтри. Відображає тиск у кожному колесі
*Дані з тест-драйву автомобіля в комплектації ”Хайтек”

Із червня продають японський легковик "Інфініті Q70". У найдешевшій комплектації він коштує 1 047 200 грн.

Автомобіль має 18-дюймові колеса на легкосплавних дисках. Фари з лінзами та світлодіодами спрямовують пучок світла в бік повороту керма. Всі вікна — зеленого відтінку. Вони не пропускають ультрафіолетове світло.

До седана веде представник виробника 33-річний Володимир Іванов.

— Q70 — преміальний автомобіль. У ньому комфортно їздити як водієві, так і пасажирам ­позаду. Ця машина в максимальній комплектації "Хайтек" коштує 1 595 680 гривень. Має повний привід і 3,7-літровий двигун на 333 кінські сили, — каже Володимир. Дає брелок від авто.

Підходжу до "Інфініті" ближче. Електроніка розпізнає брелок у кишені, вмикається підсвітка дверних ручок. Тисну на кнопку дверей. Центральний замок відчиняє авто.

— У цю модель втілили майже всі напрацювання "Інфініті" за багато років. Тут безліч електронних систем. Окрім двозонного клімат-контролю, що підтримує різну температуру на місцях водія та пасажирів, є іонізація повітря. Після натиснення кнопки на консолі з'явиться аромат лісу. Для цього фільтр машини наповнили екстрактом виноградної кісточки, — продовжує. — Є система, яка знижує шуми під час руху. Коли датчики визначать сторонні звуки в салоні, комп'ютер подає у дверні динаміки шум іншої частоти. І так заглушає гул дороги.

Салон просторий. Між передніми сидіннями майже 30 сантиметрів вільного місця. У людини із 2-метровим зростом голова не впиратиметься у стелю. Торпедо й карти дверей мають вставки із клена, алюмінію і м'якого пластику. Сидіння, кермо й підлокітники обтягнуті шкірою.

Водійське крісло з електроприводом, підігрівом, вентиляцією та пам'яттю. Підігрів сидінь не має таймера відключення. Зате крісла можна регулювати у восьми напрямах. Улітку можна вмикати вентиляцію, щоб стало прохолодніше. У спинках перед­ніх сидінь вмонтовано по парі динаміків. У підголівники — монітори. Пасажири позаду ­можуть дивитися фільми.

На задньому ряду сидінь місця вдосталь для трьох. Простору для ніг більше, ніж у позашляховику "Мітцубісі Паджеро". У задньому підлокітнику — пульт мультимедійної системи та п'ять кнопок управління положенням і підігрівом задніх сидінь.

Багажник автомобіля місткий — 500 літрів, на 29 менший, ніж у БМВ 525. Однак у німецького легковика — масивні петлі кріплення кришки багажника. В "Інфініті" замість них установлені амортизатори. Вони не забирають простору в багажному відсіку. Спинки задніх сидінь не складаються. Проте лижі чи інші довгі речі можна просунути з багажника в салон через люк у спинці заднього сидіння.

Посадка на водійському місці невисока. Оглядовість краща, ніж у такого ж за класом шведського седана "Вольво S80". Збоку добре видно, бо стійка між лобовим склом і дверима неширока. А простір позаду й "мертву зону" охоплюють великі бічні дзеркала.

По центру торпедо є 7-дюймовий сенсорний монітор мультимедійної системи. Через неї вмикають музику, інтернет, запускають навігатор.

Пристібаюся паском безпеки, він автоматично затягується. Витискаю гальма й торкаюся кнопки "Старт" — двигун заводиться. Водійське крісло підсуває мене вперед, а кермо опускається в руки. Кермо тепле, має підігрів.

Перемикач режимів водіння ставлю на "сніг". Автомобіль на ньому менше пробуксовуватиме. Важіль коробки передач-варіатора переводжу на "драйв" і тисну на газ. Авто плавно набирає швидкість.

Виїжджаю на вул. Жилянську в Києві. Повертає легко. Кермо на невеликій швидкості важке. Підвіска — м'яка. Дрібні вибоїни не відчутні. В салоні шум від двох тракторів у правій смузі ледь чути.

Як і в "Ніссанах", біля стійок між лобовим склом і дверима інколи миготять лампи. Повідомляють про транспорт у мертвих зонах видимості. Якщо не увімкнути потрібний сигнал повороту й перетнути лінію розмітки, лунає гучний сигнал. Так електроніка попереджає про несподіваний виїзд зі своєї смуги. Убезпечує водіїв від засинання.

У місті машина споживає в середньому 15 л пального.

На Бориспільській трасі вмикаю спортивний режим. До 100 км/год розганяюся за 7 с. На 180 км/год двигун гучніший, але машина добре керована. Після різких маневрів електроніка сильніше затягує пасок безпеки.

Неподалік села Дівички потрапляю на слизьку ділянку дороги. Різко тисну на гальма. Спрацьовує АБС і машина вирівнюється. У звичайному режимі водіння ведучі колеса задні. В екстрених ситуаціях вмикається передній привід.

Випробовую круїз-контроль на швидкості 90 км/год. "Інфініті" підтримує цю швидкість. Газ не натискаю, лише кручу кермо. Авто наздоганяє "ГАЗель" у нашій смузі. Саме сповільнюється до 70 км/год і тримає дистанцію.

На трасі автомобіль споживає 12 л бензину на 100 км. Якщо перевести машину в економічний режим, можна заощадити 2—2,5 л.

6 подушок безпеки встановлюють у "Інфініті Q70". Окрім стандартного розташування в торпеді та кермі, є подушки й нижче — для захисту колін пасажира і водія. Під час бічного удару над дверима надувається шторка безпеки. Вона захищає голови та плечі.

Перед першою поїздкою сім хвилин не міг увімкнути музику

— На "Інфініті Q70" їжджу два місяці. Вожу керівника фірми, — каже водій 41-річний Микола Чабанов із Харкова. До цього керував "Шкодою Окта­вією". — Перед першою поїздкою 7 хвилин не міг увімкнути музику. Велика кількість кнопок збила з толку. За день звик до машини. Вона думає на крок уперед. Стемніло — вмикає фари, йде дощ — працюють двірники. Машина неповоротка на парковці. Виручає електроніка. Тільки вмикаю задню передачу, праве люстерко опускається вниз. І вмикаються камери, показують перешкоди.

Зараз ви читаєте новину «Водійське крісло підсуває вперед, а кермо опускається в руки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути