Ексклюзиви
Вівторок, 04 грудня 2018 00:10

Електроніка "Рено Лоґан" допомагає рушати на підйомах
2

Седан ”Рено Лоґан” почали оснащувати бензиновим літровим двигуном на 73 кінські сили. Він із заводу пристосований до роботи із газобалонним обладнанням
Фото: ВОЛОДИМИР МУКАН
Під кермом установлений пульт магнітоли. Система оснащена ”блютузом”. Через неї можна говорити по телефону в режимі ”вільні руки”.

Французький седан "Рено Лоґан" із новим трициліндровим бензиновим двигуном продають в Україні з літа. Це одна з найдешевших машин В-класу на нашому ринку. Коштує від 298,9 тис. грн.

Домовляюся про тест-драйв новинки. Білий легковик стоїть біля салону на Дніпровській набережній у Києві. Це модернізована версія "Рено Лоґан" другого покоління у середній комплектації"Лайф плюс".

Фари машини мають С-подібну лінію ходових вогнів. Вмикаються автоматично після запуску двигуна. Дизайн задніх ліхтарів також трохи змінений.

Багажник"Рено Лоґан" один із найбільших у класі — на 510 л. Має зручну висоту завантаження і великий отвір. На лівій внутрішній стінці зафіксований домкрат, на правій — балонний ключ і гак. Під фальш-підлогою — повнорозмірна запаска. До петель кришки багажника прикріплені масивні пружини, як і в "Лоґана" першого покоління. Вони крадуть корисний простір. Поріг багажника не закритий пластиком чи тканиною. Із часом фарба на ньому обдирається.

Двері машини — великі й відчиняються майже на 90°. Тому зручно заходити в салон людям різної комплекції. На задньому сидінні просторо — вільно поміщаються троє дорослих. Горб поздовжнього тунелю низький і широкий, такий не заважатиме ногам пасажирів. Голова людей зростом понад 190 сантиметрів не впиратиметься у стелю, для плечей також місця вдосталь. Оскільки вікно задніх дверей має перегородку, його можна опустити повністю. У більшості моделей цього класу воно опускається лише на дві третини.

Посадка на водійському місці висока. Добре видно простір попереду і в дзеркалах.

Сидіння зручне, з підігрівом. Проте спинка регулюється круглою шайбою, як у машин 1990-х. Вона туга, нею не зручно підганяти під себе крісло. Седан має нове кермо. Подібне встановлюють на позашляховик "Рено Дастер". Його можна регулювати за висотою.

Заводжу авто, вмикаю першу передачу і рушаю. Від двигуна йде вібрація. Після переходу на другу й третю передачі вона знижується. Щоб автомобіль жваво їхав, силовий агрегат розкручую до понад 2,5 тис. обертів. Передачі перемикаю часто, вони короткі. За 2 години до цього звикаю.

Тяга літрового двигуна не менша від 1,2-літрового мотора на дорожчій "Шкоді Рапід" чи від дешевшого 1,3-літрового на "ЗАЗ Сенс". У місті мотор споживає в середньому 6,7 л на 100 км, на трасі — на 1 л менше.

Виїжджаючи на гору біля Європейської площі, помітив, що під час зупинки авто не скочується назад. Спрацювала система допомоги старту на пагорбі. З такою функцією зручно їздити містами, де багато пагорбів.

Підвіска машини м'яка й енергоємна одночасно. Ями, вибоїни й "лежачі поліцейські" автомобіль проїжджає плавніше, ніж такий за класом "Фольксваґен Поло". На ґрунтовці машина не розгойдується. Але на міжміських дорогах через високий кузов трохи "парусить".

На бориспільській трасі розганяюся до 145 км/год. Кузов трохи притискає донизу, кермо важчає, двигун працює більш як на 4 тис. обертах. При цьому керованість лишається на нормальному рівні. Найбільш комфортний і економічний швидкісний режим їзди на "Рено Лоґан" — це 100–130 км/год.

Модель оснащують круїз-контролем

Перше покоління "Лоґан" випустили 2004 року. Кузовні деталі машини і вікна для економії коштів робили з якомога меншими вигинами, частини салону складалися з мінімальної кількості елементів, а двигун міг працювати на пальному різної якості.

— Французи хотіли зробити седан вартістю 5 тисяч євро. І в них вийшло. Хоч автомобіль і виглядав на тлі корейських конкурентів бідніше, але був достатньо міцним і недорогим в обслуговуванні, — розповідає автоексперт Микола Руденко, 43 роки. — У другому поколінні "Лоґанів" збережена ця концепція. Але виробник зробив ставку на сучасний дизайн і засоби комфорту. У деяких комплектаціях модель оснащують круїз-контролем.

У пробку бензобака вмонтований замок

— За п'ять місяців проїхав своїм дизельним "Лоґаном" 30 тисяч кілометрів, об'їздив шість областей, — розповідає Олексій Шамрай, 38 років. — Машина добре продумана. Зручно, що під капотом є амортизатор і пічка працює дуже тихо. Єдине, дратує замок на пробці бензобака. Ключ із неї не можна вийняти, доки не зачиниш. Тому щоразу або лишаю ключ від авто із пробкою заправникові, або йду платити на касу з цим комплектом.

Зараз ви читаєте новину «Електроніка "Рено Лоґан" допомагає рушати на підйомах». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 18
Голосування Андрій Шевченко залишить збірну України після Євро-2020?
  • 1) так, разом з італійськими помічниками перейде до "Мілана"
  • 2) ні, захоче зіграти як тренер на Кубку світу-2022
Переглянути
Погода