Агент 007 + 0,5 пива?

У кінотеатрах нещодавно відбувся показ нової серії про британського агента під кодовим ім'ям 007. Автомобілі, комп'ютери, напої і косметику – більшість матеріального, що зустрічається у стрічці, не є випадковістю.  Не потрібно бути фанатом Бондіни, щоб знати, що головний герой полюбляє горілку мартіні "потряси,але не змішай". Але в останньому фільмі про Джеймса Бонда, краще, щоб ніхто не тряс його напій, а спроба може скінчитись кулінарним вибухом - замість класичного алкогольного коктейлю Бонд питиме пиво "Heineken".

Новина, про те що бонд питиме у останній серії пиво, викликало бурю хвилювань та море емоцій серед найвідданіших прихильників британського шпигуна. "Тепер Тед з фільму Великий Лебвоскі відмовиться від коктейлю "White Russian" через горілку з тоніком, А Херрі з дівчатами з стрічки Секс у великому місті перестануть пити "Cosmopolitan" і будуть вести жіночі розмови сьорбаючи пивко. А Індіана Джонс змінить свого капелюха на бейзболку" - пише у сатиричній колонці "The Washington Post" Александра Петрі (Alexandra Petri).

Звісно, той факт, що Джеймс відмовився від горілки на користь пива – не є випадковістю, а тільки ефектом рекламного контракту. Рекламодавці вирішили, що кращою формою просування їх продукту буде не поява Бонда у рекламному ролику, а поява рекламованої торгової марки у самому фільмі.

Голландський пивний бренд не єдиний алкоголий бренд, який можна було побачити під час перегляду фільмів про Бонда. Британський агент, спочатку був вірний "Smirnoff". У фільмі "Помри, але не сьогодні" (2002) він відмовився від неї на користь " Finlandia" ("Smirnoff" повернувся назад у фільмі "Казино Рояль"). Протягом багатьох років, Бонд також замінив Red Stripe шампанським Bollingera, інколи пив червоне вино і навіть коктейль "Mojito" (також в "Помри, але не сьогодні").

І це не єдині приклади вдалого рекламного ходу у Боніані. У багатьох фільмах (хоча й не у всіх) головний герой з'являється носить  наручний годинник "Omega", зовнішнє покриття якого поблискує, підчас того, як агент наближається до супротивника з пістолетом. Як ніби цього було недостатньо, у фільмі "Казино Рояль" годинниковий бренд стає темою для розмови з красунею Веспер Лінд.

Інший бренд, який ототожнюють з Бондом – це звісно автомобільна марка "Aston Martin", чиї автомобілі агент руйнує вщент що серії. Та були і інші автомобілі, власники своїх п'яти хвилин слави. До речі, у зйомках фільму "Людина із золотим пістолетом", "American Motors" заплатила чи малу суму грошей, за те щоб головний герой проїхався у фільмі на їх залізному коні. Крім цього, у кількох фільмах Бонд керував автомобілями марки "BMW" (в тому числі моделями Z3 і Z8). А у 2002 компанія Ford Motor знову за гроші на рекламну кампанію повернула у фільми традиційніших Aston Martin.

А автомобілях реклама у фільмах не закінчується – зброя, комп'ютерні гаджети, косметика для дівчат Бонда... Що найцікавіше, жодна рекламна агенція не гарантує підвищену якість ефекту "вшитої" реклами у фільм. Але світові торгові марки вірять у неймовірну силу подібних піарходів, через які фільм "Помри, але не сьогодні" жартома стали називати "Купи, але не сьогодні". Тож, бажаю Вам, під час перегляду голлівудської стрічки, не потрапити на рекламний гачок!

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі