Більше 28% студентів обирають той чи інший університет через його престиж. Тоді як трохи більше 14% студентів - через високу якість освіти у ньому. Крім того, 22% йдуть навчатися до вузу, бо так порадили батьки.
Утім є випускники шкіл, які перед вступом до університету не керуються популярністю вузу. Після закінчення школи роблять паузу, аби свідомо обрати майбутню професію.
Львів'янин 19-річний Ілля Мальцев отримав стипендію на безкоштовне навчання в Українському католицькому університеті. Але після закінчення школи пішов навчатися в Українську Академію Лідерства.
"Ритм життя в академії був для мене комфортним: я і вдома зранку бігав, потім йшов до школи, далі карате або музика, домашні завдання допізна. Академія остаточно переконала мене, що свій час треба використовувати з користю. Єдине ― важко було звикнути до великої кількості людей. Спочатку намагався знайти свій простір і часто ходив сам грати на фортепіано. Це мене заспокоювало. Згодом я усвідомив, що разом ми можемо більше і краще. Тільки у спілкуванні і взаємодії з іншими ми можемо пізнати себе", - розповідає хлопець.
Після закінчення УКЛ хлопець вступив відразу до двох вузів. Став студентом Києво-Могилянської Академії та UNIT Factory - школа випускає фахівців у галузі ІТ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Треба виховувати особистостей, а не носіїв знань" - експерт
"Якби не академія, я б не навчився сприймати життя як виклик. Особливо я це відчув на фінальному відборі в UNIT Factory, який називається "басейн". Це місяць інтенсивного навчання, інтелектуальних завдань та випробувань на мотивацію. Я програвав більшості претендентів у віці та досвіді роботи програмістом. Міг би почекати ще рік, але не опустив руки і почав змагатися. Більшість учасників займалися по 10 годин на день, а я займався понад 12. Усі задачі я сприймав тільки як виклик. Нічний марафон кодування, 8-годинний іспит, 4-годинний сон ― виклик. Ну і, звичайно, я не полишав занять спортом: ранкові пробіжки підтримували форму і заряджали енергією на весь день. За 2-3 тижні я наздогнав решту і зміг стати студентом UNIT Factory", - розказує хлопець.
Практика підготовки до нового життя випускників шкіл поширена за кордоном. Вперше її застосували у Британії в 70-х роках минулого століття, як спробу заповнити період між випускними іспитами та початком занять в університеті. Це можливість зробити перерву в традиційній освіті для саморозвитку та пошуку осмисленого професійного вибору.
Коментарі