Ексклюзиви
Четвер, 10 березня 2011 18:28

Водії не хочуть їхати в села

Скасувати всі автобусні рейси на села у березні хоче керівник Тальнівського автотранспортного підприємства 59-річний Віталій Накоп'юк. Воно єдине цього профілю в районі. Вимагає підвищити вартість проїзду.

— Ціни регулює обласна адміністрація. Ми написали туди листа, однак дозволу на підвищення не отримали, — говорить Віталій Іванович. — Бензин марки А-80 коштує 8 гривень за літр. Солярка — 8,2. Зараз працюємо собі на збиток. Якщо так далі піде, то вже в березні скасуємо всі приміські рейси.

Начальник відділу транспорту та зв'язку обласної держадміністрації 50-річний Євген Кімлик каже, що проблема не у тарифах, а в малій кількості пасажирів:

— Тариф можна підвищувати до захмарного рівня, але хто тим автобусом їздитиме? Он у Польщі перевізник укладає угоду з місцевою ґміною — районом. На всіх автобусах — касові апарати. Гроші йдуть у районний бюджет. Тоді перевізнику повертають вказану в угоді суму. Якщо зібрали менше — ґміна компенсує решту.

Анатолій Костенко, начальник управління економіки ОДА, запевняє, що зростання тарифів найближчим часом очікувати не варто.

— Мені ще не подали всіх необхідних документів для вивчення питання. Якщо навіть за тиждень я їх матиму, все одно треба чекати місяць після оприлюднення матеріалів у пресі. Спеціалісти вивчатимуть пропозицію по зміні тарифів, вноситимуть зміни. Лише після цього ціна може зрости.

Зараз приміські автобуси з Тального ходять чотири рази на тиждень: у вівторок, четвер, п'ятницю й неділю. На початку лютого водії перестали їздити у понеділок.

— У понеділок більшість районних служб приймають громадян. Багатьом по понеділках треба добиратися до лікарні. А автобуси не ходять. Ми провели сходку села. Вирішили, що доплачуватимемо водіям по нових тарифах, аби тільки автобуси ходили. Я дзвонитиму своїм колегам із Шаулихи та Лісового. Якщо вони хочуть, щоб автобус ішов далі, а не зупинявся у Веселому Куті, то хай теж проводять сходки, — розказує сільський голова Веселого Кута 50-річний Павло Козаченко.

За п'ять років ціни на пальне зросли втричі. Сума компенсації за обслуговування пільгових категорій залишилася на рівні 2006-го. Тариф на перевезення пасажирів у межах області — 22 коп. за 1 км. Перевізники просять підвищити до 35 коп.

Зараз ви читаєте новину «Водії не хочуть їхати в села». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 1246
Голосування Скільки часу Олексій Михайличенко протримається на посаді головного тренера київського "Динамо"?
  • 1) до зими
  • 2) до літа
  • 3) два роки
  • 4) повністю відпрацює трирічний контракт
Переглянути
Погода