Ексклюзиви
Середа, 04 червня 2008 16:42

Улітку машини накривають ситцем

Із початку літа водії частіше звертаються до відділів гарантійного обслуговування. Кондиціонери, радіатори, термостати псуються через спеку.

— Тільки приходить тепло, в нас одразу черги. Усі хочуть термінового ремонту, — каже начальник відділу гарантії товариства "Полтава-Авто" Віктор Жалко, 53 роки. — Водій у дорозі має слідкувати за температурою охолоджувальної рідини двигуна. Як тільки він перегріється, треба зупинитися. Можливо, підлити у радіатор охолоджувальної рідини. Дешевше взяти з собою рукавички й запас рідини, ніж потім ремонтувати двигун. Ремонт "Таврії" обійдеться у 3 тисячі гривень, а "Шевроле Епіка" — 25 тисяч.

У 35-річного Романа Калінчука з обласного центру торік у "жигулях" зламалася пічка. Він долив у радіатор 3 л води.

— Знав, що можна лише мастило доливати, але не було. То й налив води. Як потрошку додавав, то нічого. А тоді перестарався, — згадує чоловік. — Восени кручу краник пічки, а вона не відкривається. Тепер постійно вожу з собою мастила "Тосол" або "Антифриз".

У машині з кондиціонером можна застудитися, якщо сильно знизити температуру в салоні. Фахівці радять, аби різниця температур в салоні та на вулиці не перевищувала 5°С. А потік повітря краще направити всередину, а не на скло. Бо від холодного потоку розігріте лобове може тріснути.

— Кондиціонер треба вмикати хоча б раз у місяць навіть узимку, щоб не застоювався, — пояснює Віктор Жалко.

Улітку мотор може зламатися, коли радіатор забивається пухом та комахами. Це погіршує теплообмін.

— Під час жнив до нас приїхав директор агрофірми. Скаржився, що заклинює двигун у його "Шевроле Лачетті", — веде далі Жалко. — Виявилося, він їздив за комбайном по пшеничному полю. Радіатор забився висівками з зерна.

42-річний Сергій Крамаренко з обласного центру п"ять років їздить на "деу". Торік поставив машину на сонці біля двору батьків.

— Увечері зібрався їхати, а колесо спустило. Дивлюся — на шині відклеїлася латка. Сам сяк-так завулканізував. Та поїхав на станцію техобслуговування, щоб поміняти скат, — розповідає Сергій.

Улітку автомобілісти рекомендують ставити машину в гараж або накривати її.

— Найкраще — білою накидкою з бавовни чи ситцю. Бо синтетичні можуть подряпати авто, — радить Микола Валенко зі станції технічного обслуговування в селі Кірове Полтавського району.

Ситцеві накидки коштують 150–160 грн. А синтетичні — 70–80 грн.

— Від перегрівання може потріскатися оббивка салону та пластикові панелі приборів, — додає Валенко. — А тонувати стекла краще американською плівкою за 600 гривень. Її вистачає на десять років. Бо таїландська за 30–50 гривень — на одне літо.

Зараз ви читаєте новину «Улітку машини накривають ситцем». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода