Під час літньої спеки з ладу виходять чимало машин, розповідають на СТО в Києві, що на вул. Великій Кільцевій. Здебільшого ті, яким понад 10 років.
— Найчастіше звертаються з перегрівом двигуна. Таке буває через безліч причин — погана робота термостата, підтікання охолоджуючої рідини, некоректна робота вентилятора, — пояснює майстер Олександр Горовий, 39 років. — Аби уникнути неприємностей, бажано стежити за рівнем охолоджуючої рідини та її станом. Вона не має бути брудною чи загустілою. Інакше погано циркулюватиме й не виконуватиме своїх функцій. Таку треба міняти. Варто перевіряти стан кришки розширювального бачка. Її бажано міняти кожні чотири роки. Клапан кришки з часом дубіє і перестає відкриватися. Внаслідок цього в бачку утворюється надлишковий тиск. Не зайвим буде знайти контакт електросистеми машини з вентилятором. Під час потрапляння у вибоїну він може відійти, тоді вентилятор не вмикатиметься. Таке часто буває в російських автівках.
Окрім охолоджувальної системи варто контролювати паливну та електричну.
— Не допускайте їзди на мінімальній кількості пального, щоб аж лампочка загорялася. Справа в тому, що бензонасос охолоджується від пального, коли його перекачує. Якщо всмоктуватиме з бака гаряче повітря, згорить, — пояснює спеціаліст. — В акумуляторі в спеку контролюють рівень електроліту. Якщо частина википіла, варто долити. Його щільність має бути 1,27 грама на кубічний сантиметр.
Коментарі