пʼятниця, 24 березня 2017 05:10

"Чері Тігго" їздить на найдешевшому бензині

Торік почали продавати новий китайський позашляховик "Чері Тігго 5". Він коштує ­від 415 тис. грн.

— Це принципово нова машина. Немає нічого спільного з попереднім "Тігго". Її проектували з нуля. Залучили спеціалістів з американського концерну "Дженерал Моторз" і німецького автовиробника "Порше", — каже продавець автосалону на вул. Великій Кільцевій у Києві 41-річна Наталія. Підводить до коричневого автомобіля. — Це модель у найдешевшій комплектації. Вона передньопривідна, з механічною коробкою передач і 2-літровим бензиновим двигуном потужністю 139 кінських сил. У ній є все необхідне — магнітола, кондиціонер, електропривід бічних дзеркал і чотирьох вікон.

Наталія дає ключ від "Чері". Він розкладний — із кнопкою відкривання багажника та дверей.

Позашляховик високий, має кліренс 19 см, оснащений 17-дюймовими колесами на легкосплавних дисках. Фари зі світлодіодними ходовими вогнями. Емблема на решітці радіатора оновлена. В овалі можна розпізнати літеру "Л", а не "А". Нижня частина бамперів, як і колісних арок, оздоблена чорним матовим пластиком. Він захищає від пошкоджень фарбу. Ззаду вбудовані датчики парктроніка — пристрою, що попереджає звуком про перешкоди під час заднього ходу.

Двері автомобіля важкі. Закриваються легко. Торпеда — із твердого пластику, як у недорогих машинах. Зібрана акуратно, зазори між деталями на ній рівномірні. Сенсорний екран мультимедійного центру розташували у зручному місці. Щоб прочитати на ньому інформацію, не потрібно відривати очі від дороги. Він має антиблікове покриття — не блищить на сонці. Магнітолу через блютуз приєднують до телефона, щоб вести розмову через штатні динаміки й мікрофон. Місце для окулярів розташоване біля штурманського ліхтаря. Але туди можуть влізти лише невеликі окуляри для читання. Масивні сонячні не помістяться.

Салон "Чері Тігго" просторий. Людям зростом понад 190 см тут зручніше, ніж у корейському авто цього класу "Ссанг Йонг Корандо". Ззаду вільно сядуть троє дорослих. Спинки задніх сидінь розкладаються роздільно. У складеному вигляді з багажника в салон іде рівна підлога. Це зручно для перевезення габаритних вантажів.

Сам багажник невеликий — 370 літрів. Але зручний, туди поміщається стандартний дитячий візок і три-чотири великі пакети з покупками. Шкода, що ліхтар у багажнику — лише праворуч і низько. Коли багато речей, простір не освітлюється. Під фальш-підлогою є запасне колесо. Навколо нього багато місця. Поміщається кілька вогнегасників і розкладний стілець для риболовлі. Сама фальш-підлога відкривається повністю або частково. Це зручно, коли повний багажник і необхідно взяти щось біля запаски.

Заводжу машину. Розкладний ключ повертаю несміливо, щоб не зламати. Між самим ключем і брелоком легкий люфт. За півтори секунди двигун заводиться. Працює тихо. Вмикаю першу передачу й рушаю. Педаль газу не чутлива. На неї треба тиснути сильніше, ніж у "Шевроле Авео". Проте машина розганяється швидко.

Передачі перемикати легко. На п'яту переходжу на 90 км/год. На такій швидкості двигун працює рівномірно. Підвіска жорстка, але м'якша, ніж у "Хюндай Туксон". Наїзд на середні вибоїни відчувається. Проте глибокі ями підвіска "ковтає". Сильних стуків і вібрації в салоні не чутно.

Бортовий комп'ютер простий у керуванні. Показує миттєву витрату пального. В місті "Тігго" витрачає 10–11 л на 100 км, на трасі при 90–100 км/год — 7–7,8 л. Автомобіль пристосований на заправку й дешевшим бензином А-92.

На міських дорогах позашляховик маневрений. Тяги двигуна вистачає, щоб інколи рушати із другої передачі. На трасі під час обгону іншого авто доводиться сильно тиснути на газ для миттєвого розгону. "Хюндай ІХ35" прискорюється швидше в таких випадках. При заходженні в повороти авто не кренить. На бездоріжжі машина легко забирається на горби, бо звіс бампера високий, рідко пробуксовує. Глибокою багнюкою на авто краще не їздити, бо має тільки передні ведучі колеса.

Коли повертався з супермаркету до авто, "Чері" заблимав фарами й ліхтарями — так реагує на наближення до нього водія з ключем. Під час різкого гальмування всюдихід автоматично вмикає аварійну сигналізацію — попереджає водіїв позаду про раптовий маневр.

1 міліметр гальванічного покриття наносять на кузови "Черрі Тігго 5". Воно береже метал від корозії. Коли пошкодяться фарба та ґрунт, залізо не почне іржавіти.

Китайські моделі доганяють корейські

За останні два роки китайські автовиробники стали робити якісніші машини, вважає автоексперт 34-річний Володимир Руденко. Він їздив на останніх моделях "Чері" та "Джилі".

— Перші моделі китайці копіювали з японських і європейських. Їм важливо було якнайшвидше запустити виробництво. І вже під час випуску виправляти деякі дефекти, — розповідає Руденко. — Зараз "Чері" й "Джилі" замовляють проектування кузовів і двигунів у європейських компаніях, які спеціалізуються на цьому. Встановлюють більше систем безпеки. Китайські моделі доганяють корейські, але коштують дешевше. У Китаї є п'ять потужних автовиробників, між якими сильна конкуренція. Вона примушує їх підвищувати якість. Таким шляхом свого часу йшли японські й корейські автокомпанії.

Завантажив 700 кілограмів цементу

— Купив "Чері Тігго" в серпні торік. Їжджу нею по роботі та на дачу, — розповідає 47-річний Віктор Краснов із Броварів Київської області. До того була "Деу Нексія". — Ця машина комфортніша, в ній краща шумоізоляція. Приємно, що під капотом амортизатори. Не треба шукати тримач. На задньому сидінні втоплені пістони пасків безпеки, не заважають пасажирам. Нерідко вожу машиною будматеріали, бо займаюся ремонтами. Вантажив у "Тігго" 700 кілограмів цементу. Відчувалося, що їй важко, але тягла. Жоден амортизатор не потік.

Чоловік наїздив позашляховиком 37 ­тис. км. Переважно пересувається асфальтовими й ґрунтовими дорогами.

— Датчик рівня пального в "Чері" не точний. Буває, заллю 20 літрів у бак. Уже 150 кілометрів проїхав, а стрілка при­ладу лише трохи опустилася вниз. Потім наступного дня — на нулі.

Зараз ви читаєте новину «"Чері Тігго" їздить на найдешевшому бензині». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути