Із 20 грудня у холі міської ради Черкас працюватиме електронна пропускна система. На обладнання витратили 100 тис. грн.
Службовцям видадуть електронні картки. За допомогою них система фіксуватиме час, коли працівник прийшов, вийшов із приміщення і скільки часу перебував за межами міськвиконкому. Дані аналізуватимуть. Результати в подальшому можуть впливати на кар"єру людини та преміальні.
— У нас траплялися випадки, коли в робочий час керівники відділів і управлінь по кілька разів на день виходили із приміщення, щоб попити кави, зустрітися з людьми чи поїхати по своїх справах, — пояснює керуючий справами міськвиконкому 59-річний Анатолій Рибак. — Доводилося їх шукати, ждати, коли повернуться. А тим часом біля їхніх кабінетів чекали люди. Найбільший супротив ця система викликала саме з боку чиновників, а не городян.
Для городян система не стане перешкодою. Усі необхідні служби: єдиний дозвільний центр, управління соціальної політики, реєстраційна палата, канцелярія, де приймають листи, звернення і скарги від громадян та підприємств розмістять на першому поверсі. Доступ туди не контролюватиме пропускна система. Окрім того, на першому поверсі за графіком приймають міський голова, його заступники й керівники управлінь і відділів. Для інвалідів з тильного боку приміщення облаштовують пандус.
Схожі контрольно-пропускні пункти є у приміщеннях черкаських судів, прокуратурі, міліції.
Комментарии