Своїми враженнями ділиться капітан команди-переможця "АЛЛО - завжди на зв'язку, завжди перші" Олександр Чернега, 52 роки, заступник директора інформаційно-аналітичних програм телебачення Черкаської обласної державної телерадіокомпанії:
- На мою думку, це захід, вартий уваги. По-перше, журналісти мали змогу зустрітися зі своїми давніми друзями-київстарівцями. По-друге, мали можливість за допомогою інтелектуальної гри дізнатися про новинки провідного оператора стільникового зв'язку "Київстар". І, найголовніше, скористатися новими послугами у повсякденному житті. Адже не завжди є час дізнатися про новинки.
Справді динамічний та інноваційний підхід телеком-оператора до подання інформації сподобався журналістам. А тест-драйв нових послуг допоміг визначитися із напрямком удосконалення інструментів для вирішення щоденних професійних питань.
Юлія Баранько, 24 роки, журналіст ТРК "Медіа Центр", Черкаського регіонального представництва "5 каналу":
- Це неймовірний азарт у поєднанні з новою інформацією та ще й у нестандартній обгортці "Секретних матеріалів". Захопливим був увесь квест. У процесі гри мене зацікавила послуга "Додатковий номер". Мабуть, варто спробувати встановити її на свій мобільний.
Наталія Некрасова, 40 років, менеджер зі зв'язків із громадськістю ТРК "ВІККА": - Хотілося б, аби такі заходи для журналістів проходили частіше. Квест - чудова форма, яка нетрадиційно дає можливість познайомитися та навчитися користуватися послугами "Київстар" - "Маячок", "СМС у Контакті", "Довірена особа" тощо. Найголовніша ж нагорода, визнають усі учасники, - це креативно організований відпочинок та набуття практичних навичок з інновацій ринку телекомунікаційних послуг.
Коментарі