Четвер, 07 жовтня 2010 17:52

Черкаські журналісти зустрілися з агентом Малдером

29 вересня телевізійники Черкащини на день перетворилися на спецагентів. Мандруючи територією парку 50-річчя, вони виконували різноманітні секретні завдання, розв'язували головоломки та шукали підказок, а ще - бігали, стріляли та просто заряджалися позитивом. Квест "Секретні матеріали" зібрав провідних медійників. Сценарій квесту перегукувався із сюжетом однойменного серіалу, а впродовж динамічної гри команди, виконуючи завдання, зустрічалися із секретними агентами Малдер, Скаллі, зв'язковими... Усі завдання базувалися на новинках телекомунікаційного ринку і з використанням мобільного інтернету від "Київстар".

Своїми враженнями ділиться капітан команди-переможця "АЛЛО - завжди на зв'язку, завжди перші" Олександр Чернега, 52 роки, заступник директора інформаційно-аналітичних програм телебачення Черкаської обласної державної телерадіокомпанії:

- На мою думку, це захід, вартий уваги. По-перше, журналісти мали змогу зустрітися зі своїми давніми друзями-київстарівцями. По-друге, мали можливість за допомогою інтелектуальної гри дізнатися про новинки провідного оператора стільникового зв'язку "Київстар". І, найголовніше, скористатися новими послугами у повсякденному житті. Адже не завжди є час дізнатися про новинки.

Справді динамічний та інноваційний підхід телеком-оператора до подання інформації сподобався журналістам. А тест-драйв нових послуг допоміг визначитися із напрямком удосконалення інструментів для вирішення щоденних професійних питань.

Юлія Баранько, 24 роки, журналіст ТРК "Медіа Центр", Черкаського регіонального представництва "5 каналу":

- Це неймовірний азарт у поєднанні з новою інформацією та ще й у нестандартній обгортці "Секретних матеріалів". Захопливим був увесь квест. У процесі гри мене зацікавила послуга "Додатковий номер". Мабуть, варто спробувати встановити її на свій мобільний.

Наталія Некрасова, 40 років, менеджер зі зв'язків із громадськістю ТРК "ВІККА":

- Хотілося б, аби такі заходи для журналістів проходили частіше. Квест - чудова форма, яка нетрадиційно дає можливість познайомитися та навчитися користуватися послугами "Київстар" - "Маячок", "СМС у Контакті", "Довірена особа" тощо.

Найголовніша ж нагорода, визнають усі учасники, - це креативно організований відпочинок та набуття практичних навичок з інновацій ринку телекомунікаційних послуг.

Зараз ви читаєте новину «Черкаські журналісти зустрілися з агентом Малдером». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 1282
Голосування Скільки часу Олексій Михайличенко протримається на посаді головного тренера київського "Динамо"?
  • 1) до зими
  • 2) до літа
  • 3) два роки
  • 4) повністю відпрацює трирічний контракт
Переглянути
Погода