Ексклюзиви

Двигуни з коробкою-автоматом працюють довше

Автор: WWW.FACEBOOK.COM
  Власник автосервісу Ігор Романків: ”Автомобілі, які проїхали понад 200 тисяч кілометрів, не варто купувати”
Власник автосервісу Ігор Романків: ”Автомобілі, які проїхали понад 200 тисяч кілометрів, не варто купувати”

Випущені після 2010 року легковики розраховані на 250 тисяч кілометрів пробігу

З початку року українці купили 126,5 тис. уживаних іномарок — здебільшого німецьких чи французьких легковиків з Європи або американських — зі США. Торік придбали 353,4 тис. таких авто, позаторік — 408 тис. На кожну нову машину припадають чотири вживані.

Найпопулярніші машини з пробігом — "Рено Меґан", "Фольксваґен Ґольф", "Фольксваґен Пассат", "Шкода Октавія", "Опель Астра", "Форд Фокус".

— Старі автомобілі ділять на дві групи: випущені до або після 2010 року, — каже 53-річний Ігор Романків, президент мотоклубу LX, власник автосервісу у Львові. — Для кожної категорії є певні критерії відбору.

У чому полягають?

— У випущених до 2010 року автомобілів є свої нюанси. В кожної моделі — свої. Але такі машини можна використовувати довго, потроху ремонтуючи. Усі випущені після 2010 року розраховані на 250 тисяч кілометрів пробігу або 5–7 років експлуатації. Далі розсипаються. Виробники не зацікавлені створювати вічний автомобіль.

З чого починають оглядати авто?

— Першим дивляться кузов, перевіряють геометрію. Якщо він був битий і варений, місця ремонту іржавітимуть, гнитимуть. Перевіряють, як прилягають двері, багажник. Не важливо, які зазори за розміром. Головне, щоб були однакові.

Як перевіряють геометрію?

— Рулеткою. Діагональні відстані між задньою і передньої підвісками мають бути однакові.

Де шукати ймовірні пошкодження в автомобілі?

— Лонжерони, до яких кріпляться силові елементи підвіски, мають бути цілі і неушкоджені корозією. Авто, деталі якого зварені, не варте уваги. Будь-які нерівності на опорних силових ­елементах свідчать про ДТП.

У чому ризик купівлі битого авто?

— Бита й відновлена машина теж їхатиме. Але в процесі експлуатації зварені деталі іржавітимуть, гнитимуть. Перетягнутий метал дасть тріщини, кузов скрипітиме, вузли підвіски спрацьовуватимуться швидше.

На що звертати увагу в салоні?

— Недобросовісні продавці скручують показники одометра. Але реальний пробіг видає стан керма, педалей, важіль коробки передач. Якщо вони потерті, пробіг авто великий. Видають пробіг і розбиті петлі водійських ­дверей.

Як виявити пофарбовані деталі?

— Колір пофарбованих деталей відрізняється від основного забарвлення кузова. Ремонт видає і товщина шару фарби. Її міряють мікрометром. Заводська товщина фарби — від 80 до 170 мікронів. Якщо більше 200 мікронів — деталь фарбували, понад 300 мікронів — суттєво шпатлювали.

Перефарбовані деталі — це погано?

— Якісно зроблені, коли товщина покриття відповідає заводським параметрам — не погано. Але краще, щоб були нефарбовані.

Про що свідчить поміняний радіатор і бачок рідини охолодження двигуна?

— Автомобіль був в аварії. Якщо замінені патрубки в системі охолодження, то може неправильно працювати головка блока циліндрів.

Як перевіряють амортизатори?

— Оглядають, чи немає потьоків оливи. При натисканні на кузов амортизатори не мають скрипіти й гойдатися.

Про що свідчить стан гальмівних дисків?

— Рідні диски виходять 150 тисяч кілометрів. Якщо на машині стоять нові, значить пробіг більший.

Що означає запах горілого масла?

— Що десь підтікає і потрапляє на вихлопний колектор. Перед запуском двигуна слід переконатись у відсутності запаху тосолу. Виявити протікання охолоджувальної рідини за умов робочого двигуна складно. Слідів мастила на двигуні не має бути взагалі.

Як перевірити роботу двигуна?

— Відкрутіть пробку для заливання оливи. Якщо з'явиться тиск, то двигун скоро зламається. Якщо звідти чадить — зношені маслозйомні і компресійні кільця.

Як перевірити коробку передач?

— Заведіть двигун, витисніть щеплення, відпускайте. Якщо немає зайвих шумів, то коробка працює справно.

Яка вартість ремонту автомобіля?

— Найдорожчі роботи по кузову та двигуну. Капітальний ремонт бензинового коштує від 30 тисяч гривень, дизельного — 45 тисяч гривень. Турбований двигун швидше виходить з експлуатації, ніж атмосферний. Мотори з коробкою-автоматом працюють довше, ніж з механікою.

Стан авто залежить і від класу. Спортивні швидкісні машини зношуються швидше за сімейні седани, призначені для помірної їзди.

Зараз ви читаєте новину «Двигуни з коробкою-автоматом працюють довше». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути