У німецькому Франкфурті-на-Майні відгримів найбільший світовий книжковий ярмарок. На ювілейній 70-ій виставці команда українського Книжкового Арсеналу представила проект віртуальної реальності "Знайомство з туконі".
"Після відвідування Франкфуртського книжкового ярмарку зрозуміла одне: Україна на рівні із передовими країнами за ідеями і їхнім втіленням у сегменті віртуального книговидання. До проекту було багато уваги, як серед працівників міжнародних фестивалів і ярмарків, так і серед відвідувачів. Зокрема Едвард Навотка, редактор видання Publishing Weekly, одного з найфаховіших видань у світі з видавничої справи, зазначив, що "Знайомство з туконі" зроблене дуже професійно, дійсно виглядає як віртуальна книжка, і у нас немає достойних конкурентів", - розповідає координаторка міжнародного фестивалю "Книжковий Арсенал", одна з ініціаторок проекту Оксана Хмельовська.
Проект віртуальної реальності "Знайомство з туконі" створений за підтримки благодійного проекту ЛакіБукс, на ілюстрації української художниці Оксани Були, та виконаний "New Cave Media". Цьогоріч туконі презентували на Книжковому Арсеналі у Києві. Там із ним познайомились кілька тисяч людей, зокрема, Президент України Петро Порошенко.
Серед конкурентів українців на виставці у Франкфурті також було декілька цікавих проектів. Один із них - від Грузії. Це робот, що визначав вік і настрій відвідувача, а потім підбирав для нього відповідну цитату із грузинської книжки. Проект направлений на популяризацію грузинської літератури у світі. Також у секції ART+ представили віртуальну співачку, яка відповідала на питання глядачів, співала і танцювала.
Слід відзначити два основі напрями уваги книжкового ярмарку у Франкфурті цього року - екотренд та збільшення цікавості до аудіокниги. Екотренд у моді вже кілька років, і тільки стає популярнішим. Це стосується як і методів виробництва книжок, матеріалів, так і тематики видань. Один з його проявів - жвавий ріст продажів аудіокнижок, бо ж ці видання не мають спеціального фізичного носія. Видавці також бачать у аудіокнигах можливість залучити аудиторію, яка досі не була серед активних читачів - надзайняту молодь.
Натхненні результатами ярмарку у Франкфурті, команда "Знайомства з туконі" планує подати проект на міжнародний конкурс віртуальних книг "VR Awards Book".
Коментарі