У приміщенні Київської міськдержадміністрації через кризу немає мила і туалетного паперу, а комп"ютери співробітники лагодять за свій рахунок.
Як повідомлялося раніше, згідно із січневим розпорядженням КМДА, заощаджувати в міськадміністрації повинні були на нових комп"ютерах, чайниках, скріпках та преміях.
Премії виплачують у повному обсязі, а ось з телефонними розмовами, бензином і туалетним папером виникли проблеми.
За словами співробітника одного з головкомів, премії продовжують виплачувати.
"В іншому випадку була б взагалі катастрофа. Моя ставка як фахівця главку становить трохи більше 1000 гривень, а з премією доходить десь до 2000, хоч якось можна викручуватися", розповіли в мерії.
"Намагаємося не використовувати багато паперу. Мені, наприклад, приносять документи на чернетках - з одного боку перекреслено, а на іншій написано новий текст", сказала Ірена Кільчицька.
"На заміну картриджу в принтері скидаємося всім відділом, так само як і на лагодження комп"ютерів", сказали працівники мерії.
Проблеми виникли навіть з туалетним папером і з милом.
У міськадміністрації заощаджують також на телефонних розмовах. У КМДА один телефон на кілька відділів з виходом на міжмісто. Якщо потрібно зателефонувати, рядовий чиновник повинен поставити відмітку в журналі - кому і з якою метою.
Як повідомлялося раніше, 27 травня, Київська міськдержадміністрація доручила керівництву комунальних медичних установ столиці напрацювати пропозиції щодо мінімізації витрат під час надання допомоги хворим при збереженні якості цих послуг.
За матеріалами Сегодня, Корреспондент.net
Коментарі