Автомобілісти в думках про змащення колісних болтів розбилися на два табори.
Одні категорично проти, тому що це небезпечно, інші, навпаки, голосують за змащення, вважаючи, що це знімає частину проблем при демонтажі колеса. Gazeta.ua детальніше розібралася в цьому питанні.
Для початку варто звернутися до першоджерела - автовиробників. І вони, якраз, не рекомендують змащувати болти перед встановленням колеса, пояснюючи це тим, що змащений болт простіше перетягнути, а саме по собі кріплення може ослабнути від вібрацій у процесі руху транспорту, і тоді чекай на біди.
Однак на практиці незмащені болти частенько прикипають і кородують, що суттєво ускладнює життя автовласникам, коли йдеться про те, щоб зняти або замінити пошкоджене колесо.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Автомеханік розповів про поширену помилку, яку водії допускають під час заміни моторної оливи
Багато з тих, хто стикався з проблемою болта, що прикипів, добре знають, як легко зірвати його голівку, і отримати тим самим проблему на рівному місці з подальшим висвердлюванням закріпленого кріплення.
А от у водіїв, які перед монтажем коліс трохи додають мастила на болти, таких проблем не виникає. І тим більше, коли і саме кріплення, і рідні диски, і ідеально підходять один до одного в місцях посадки.
Але як перестрахуватися, щоб і в екстреній ситуації не залишитися зі зламаною головкою болта і на ходу не втратити колесо? Тут на допомогу приходить багаторічний досвід величезної кількості автомобілістів зі стажем, які кажуть, що нічого не заважає додати мастила на різьблення кріплення, перш ніж його вкрутити.
Головне, що називається, не перебільшити і підібрати правильно змащення.
То чим же змащувати?
Для кріпильних колісних болтів найбільш оптимальне мастило, в основу якого входить мідь, графіт або дисульфід молібдену.
А по-друге, мастило потрібно наносити у невеликій кількості виключно на різьблення. І в жодному разі воно не повинно потрапляти на конусоподібну ділянку болта, за рахунок якого досягається щільність та надійність кріплення диска.
Загалом, у профілактичних дозах мастило для кріпильних болтів коліс не шкідливе, а корисне. При правильному нанесенні та затягування кріплення з необхідним зусиллям, подальший демонтаж колеса пройде без проблем. Та й у процесі експлуатації їх не виникне.
Влітку водії та пасажири стикаються з кількома труднощами.
Одна з них - підвищення температури повітря у салоні автомобіля. Портал Pixel inform запропонував простий спосіб вирішення цієї проблеми.
Коментарі