Компанія Ryanair розіслала клієнтам, які купили квитки в/із аеропортів "Бориспіль"і "Львів", листа з інструкцією.
Про це пише "Економічна правда".
Авіакомпанія пропонує два виходи зі становища: або отримати повну компенсацію грошей за квитки, або безкоштовно перебронювати квитки на інші рейси компанії в найближчому аеропорту.
Якщо клієнт не знаходить альтернативного рейсу, гроші за квитки будуть відшкодовані протягом 21 дня.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Довбати сю скалу треба нам усім" - мережа лютує через демарш лоукостера Ryanair
"Райнер щиро вибачається за незручності, заподіяні скасуванням рейсу", - йдеться у повідомленні.
Ірландський лоукостер Ryanair офіційно йде з України. Міністерство інфраструктури України та керівництво аеропорту "Бориспіль" не дотримали угоду з ним.
Коментарі