Ексклюзиви
четвер, 29 червня 2023 08:46

Знайшли нетипове зображення давньої богині

Виявили зображення богині Іштар. Фото: Arkeonews

Кам'яний пам'ятник із зображенням богині любові Іштар знайшли археологи у древньому ассирійському місті Німруді на території сучасного Іраку.

Розкопки проводили вчені з Музею археології та антропології Пенсільванського університету та іракська команда розкопок, повідомляє Arkeonews.

Німруд сильно постраждав від терористів ІДІЛ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На скелі знайшли портрет останнього правителя Вавилону

"Нашою найбільшою знахідкою цього сезону став вражаючий фрагмент кам'яної стели, на якій зображена богиня Іштар у символі зірки. Це перше однозначне зображення богині як Іштар Шаррат-ніфі, божественного аспекту богині, пов'язаного зі сходом планети Венери, "ранкової зірки", яке можна знайти в цьому присвяченому їй храмі", – йдеться у заяві археологів.

Відкриття показує, що стародавній Німруд був багатим містом. Дві величезні кам'яні основи колон, які виявили археологи, свідчать про те, що палац був велично прикрашений вишукано різьбленими колонами. Всередині тронного залу знайшли докази значного кам'яного басейну. Він міг служити системою центрального опалення.

Учені виявили сліди людини, яким 120 тис. років у пустелі Великий Нефуд у Саудівській Аравії. За їх словами, знахідка змінює уявлення про розселення людей Євразією. До цього дослідники знаходили лише одну кістку людського пальця, віком 88 тис. років і майже 400 слідів тварин таких як віслюки, буйволи, слони, верблюди.

Зараз ви читаєте новину «Знайшли нетипове зображення давньої богині». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua