
— Електровелосипед — ідеальний транспортний засіб для тих, хто цінує здоров'я, час і гроші. Ним можна їхати і по дорогах, і по тротуарах, і по польових чи лісових стежках, — каже 30-річний Олександр Годулян, експерт із конструювання і продажу електровелосипедів.
Радить, як обрати пристрій залежно від потреб:
— Зі зростанням вартості пального багато людей пересіли на електробайки. При щоденній експлуатації вони окупляться за кілька місяців. Є різні за вагою та потужністю. Але всі — дуже вигідний, екологічно чистий і безшумний транспорт. Від них не смердить бензином, їм не треба міняти оливу, фільтри, оформляти страховку, дозволи.
Рушійна сила електровелосипеда — мотор-колесо. Бувають потужністю від 350 до 1000 ват.
— При покупці електровелосипеда, по-перше, звертайте увагу на робочу напругу та вагу двигуна. Оптимально, коли напруга становить 36 або 48 вольт, — радить спеціаліст. — Потужність мотор-колеса обирайте залежно від потреб. Якщо будете їздити рівнинними дорогами, вистачить і 350-ватного, він дуже легкий та непомітний. Для гірської місцевості, де багато пагорбів, треба брати 1000-ватний. З 1000-ватним мотором можна їздити скрізь, не допомагаючи педалями взагалі. Такі їдуть швидше скутера.
Мотором управляють за допомогою педалей, рукоятки газу або одночасно.
— Можна купити готовий електробайк чи встановити мотор-колесо на свій велосипед, — зазначає. — Готові зазвичай дорогі або поганої якості. Більшість обирають електрокомплекти. Такі бувають двох видів. Легкі важать 5–6 кілограмів, розганяють велосипед до 32 кілометрів на годину, вгору їм треба допомагати педалями. Потужні важать 12–15 кілограмів, розганяють велосипед до 50 кілометрів на годину, педалі можна не крутити взагалі. Якісний електрокомплект обійдеться в 7–8 тисяч гривень та прослужить без ремонту до п'яти років.
Одна зарядка акумулятора споживає 0,5 кВт електроенергії. Це коштує від 15 до 67 коп. Вистачить в середньому на 30 км.
Детальніше на сайті
www.evel.ua та за тел.: 0(44) 233 17 72, 0(63) 233 17 72
Коментарі