Для майбутніх абітурієнтів створять тематичну групу Facebook.
Про це повідомляють у прес-службі МОН.
Створення групи у соціальній мережі - одна з вимог тимчасової комісії. Вона протягом 7 тижнів проводила аудит вступної кампанії нинішнього року. До складу комісії увійшли незалежні експерти, представники громадських організацій, аналітичних центрів, вишів, Міносвіти, ЄДЕБО та УЦОЯО.
Цього року найчастіше вступники запитували про спеціальні умовив вступу, систему пріоритетності заяв, додаткових балів, коефіцієнтів та пільгових умов прийому, йдеться у висновку комісії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 40 тис. заяв зникли з особистих кабінетів абітурієнтів - вступна кампанія у цифрах
Аби зменшити кількість подібних звернень, Міністерство має покращити комунікацію зі вступниками та приймальними комісіями у вузах. Фахівці пропонують впорядкувати інформацію про вступ для абітурієнтів на одному ресурсі та розробити блоки найбільш актуальних питань-відповідей.
У нинішній вступній кампанії виникали збої у роботі Єдиної державної електронної бази з питань освіти. Система працювала з перебоями, зависала через великий наплив вступників. Так, анулювали дані 40 тис. абітурієнтів. Вони реєструвалися по-новому. Крім того, невідомим чином змінилися бали деяких абітурієнтів.
Коментарі