Середа, 23 квітня 2008 18:43

"Тойота Камрі" має шість подушок безпеки

Автор: фото: Наталя ЧУБЕНКО
  Перед випробуванням менеджер автосалону ”Тойота Центр Київ Автосаміт” Віктор Фоменко навчає керуванню автоматичною коробкою передач легковика ”камрі”
Перед випробуванням менеджер автосалону ”Тойота Центр Київ Автосаміт” Віктор Фоменко навчає керуванню автоматичною коробкою передач легковика ”камрі”

Киянин 24-річний Дмитро Ютовець у лютому придбав "Тойоту Камрі". Марку та модель вибирав довго.

— Хотів солідну та надійну машину, — каже Дмитро. — Якось узяв "Хонду СRV" на пробу. Чув про неї схвальні відгуки. Але мені авто здалося занадто жорстким на вибоїнах. Ціна "хонди" 45 тисяч доларів.

Колега Ютовця дозволив покататися на своїй "Тойоті Камрі".

— Сів за кермо й одразу захотів цю машину, — запевняє.

Випробувати її дають і у фірмовому автосалоні на Харківському шосе. Перед входом чекають десяток сріблястих легковиків із червоними, тестовими номерами. Беремо "Тойоту Камрі" із шестициліндровим двигуном на 3,5 л. Із нами приятель Костянтин Вовк-Мельник, 34 роки. За кермом він десять років. Недавно купив "КІА Маджентіс". Вона — як і "камрі", належить до бізнес-класу.

— Навряд чи моя "КІА" чимось поступається, — розповідає Костянтин. Він сідає за кермо. — "Тойота" — розкручений бренд, салон багатший, того й ціна вища.

У машині вдосталь місця водієві й пасажирам. Нахил сидінь та підголівники регульовані. Широкий підлокітник піднімається, щоб звільнити місце третьому пасажирові. Крісла регулюють сервомотори, ними керують джойстиком. Вентиляцію та обігрів можна забезпечити окремо для водія і пасажирів. Обдувачі підведено до кожного місця. Це — двозонний клімат-контроль. Його, а також аудіосистему, водій вмикає з керма. Стереозвук від CD-програвача чути із шести динаміків. Панель аудіосистеми — блакитно-салатова. Дверцята та кермо оздоблені червоним деревом та шкірою. Показники стану машини видно на табло бортового комп"ютера.

При 200 кілометрах на годину у салоні тихо

Рушаємо на автомагістраль зі столиці до аеропорту "Бориспіль". Костянтин тисне на газ — і японський седан розганяється до 130 км/год. Пасажирів втискає в сидіння.

— Моя "КІА" видавала максимум 190 кілометрів, а на "тойоті" й дві сотні не межа, — дивується Костянтин. — Женемо — а в салоні тихо. Двигун не реве.

Із магістралі повертаємо на лісову дорогу. Костянтин на швидкості розгойдує машину: втримається на вузькій дорозі чи ні? Звивистий мокрий асфальт "камрі" проходить без заносів. Підвіска коліс має стабілізатор стійкості, пояснює менеджер фірмового салону Віктор Фоменко, 21 рік.

Перша думка за кермом: чому лише дві педалі?

— Це газ і гальмо, а зчеплення немає. У машині автоматична коробка передач, — продовжує Фоменко.

За хвилину освоюємо керування й рушаємо.

— Педалі м"які. Машина летить. Із автоматичною системою їздити краще, слід лише призвичаїтися, — робить висновок Костянтин.

Попри значні габарити, автівка легко розвертається на вузькій дорозі. Їй вистачає діаметру 6 м.

— Зверніть увагу, цю модель "камрі" обладнано функцією "круїз-контроль", — веде далі менеджер. Він сидить поруч водія. — Вмикати потрібно з керма. Починає діяти на швидкості понад 40 кілометрів на годину. Це дозволяє їхати з постійною швидкістю.

Після годинного тест-драйву Костянтин Вовк-Мельник дзвонить кумові:

— Покатався тут на "тойоті". Мабуть, за рік-два поміняю свою тачку на неї. Для траси та міських доріг машина ідеальна.

У фірмовому автосалоні "Тойота центр Київ автосаміт", що на Харківському шосе, продають три варіанти "камрі". Ціна в комплектації "преміум" з двигуном на 3,5 л коштує $50,6 тис. Комплектація "комфорт", двигун на 2,4 л — $37 тис.

Автівка Дмитра Ютовця укомплектована за програмою "екзек"ютів". У фірмовому автосалоні така коштує $46,1 тис. Але Дмитро купив за $40 тис. Дешевше, бо з автосалону "сірого" дилера. Компанія ввозить в Україну машини, призначені для продажу в країнах Азії. Такий автосалон є на столичній Великій кільцевій дорозі. Зате фірмовий салон обіцяє кращий сервіс. Техобслуговування машини на гарантії провадять зі знижкою 6%, після закінчення гарантії — 20%.

Технічні характеристики та комплектація


 Комплектація "Комфорт"  "Преміум" 
 Двигун  VVT-i, 4 циліндри,
16 клапанів
Dual VVT-i 6 циліндрів, 24 клапани 
 Об"єм двигуна, л  2,4  3,5
 Потужність, к. с.  167  277
 Пальне  бензин А-95 бензин А-95 
 Витрата пального, л на 100 км  6,7/11,6  7,4/14,1
 Об"єм бака, л  70 70 
 Коробка передач  5-ступенева, механічна  6-ступенева, автомат.
 Макс. швидкість, км/год.  210  230
 Прискорення 0–100 км/год.  9,1  6,8
 Привід  передній передній 
 Підвіска  передня — незалежна пружинна;
задня — двоважільна, зі стабілізатором стійкості
передня — незалежна пружинна;
задня — двоважільна, зі стабілізатором стійкості
 Гальма  передні — вентильовані; задні — литі; АБС передні — вентильовані; задні — литі; АБС 
 Посилювач керма  гідравлічний гідравлічний 
 Бортовий комп"ютер  є є 
 Склопідіймачі  електричні електричні 
 Дзеркала  заднього виду — електрохромне;
бічні зовнішні — з підігрівом та електроприводом
заднього виду — електрохромне;
бічні зовнішні — з підігрівом та електроприводом
 Надувні подушки безпеки  6 — передні та бічні  6 — передні та бічні
 Круїз-контроль  немає є 
 Датчик дощу  є  є
 Кондиціонер  є є 
 Центральний замок із дистанційним керуванням на ключі  є  є
 "Дитячий" замок задніх дверей  є  є
 Аудіосистема  Радіоприймач, СD-плеєр на 6 дисків, 6 стереодинаміків  Радіоприймач, СD-плеєр на 6 дисків, 6 стереодинаміків
 Оббивка салону  тканина  шкіра
 Підігрів передніх сидінь  немає  є
 Фари  звичайні  ксенонові
 Місць  5
 Кліренс, см  16 16 
 Габарити (довж. х шир. х вис.), м  4,8х1,82х1,48  4,8х1,82х1,48
 Споряджена маса, кг  1450  1540
 Гарантія  3 роки/100 тис. км  3 роки/100 тис. км
 ціна, $  37 050  50 580
Зараз ви читаєте новину «"Тойота Камрі" має шість подушок безпеки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода