Підприємець 26-річна Оксана Гошва їздить "Ніссаном Мікра".
— Побачила якось на вулиці — одразу закортіло й собі таку. Симпатична машинка, — каже. — Добре пробирається через міські затори. У "мікри" високий кліренс, так що вона легко вискакує на тротуарні бордюри. Розігнати її складно, та в цьому є плюс — не потрапиш в аварію.
"Мікра" має парктронік — пристрій, що допомагає припаркуватися, не зачепивши інші авто.
Житло у столиці Оксана винаймає. "Мікра" тричі ставала в пригоді під час переїздів.
— У багажнику й на задньому сидінні вміщається багато торб, а пральку перевозила на передньому сидінні, — усміхається.
Киянка Катерина Безсудна, 22 роки, їздить червоним "Пежо-207". Чотири місяці тому віддала за нього $24 тис. Машина має кондиціонер, дві подушки безпеки.
— Мені подобаються датчики світла й дощу. Автоматизовані двірники вмикаються при перших краплинах дощу, фари — коли раптом заїдеш у темний тунель або підворіття. На своїй першій машині я часто плутала ці перемикачі, — розповідає Катерина. — Рулити машиною легко, бо кермо має гідравлічний підсилювач. Коли їду на своїй крихітці, ніхто не підрізає. Мабуть, шкодують її. У заторах пролазить у вузькі шпари між іншими машинами. Отже, можу проїхати швидше за інших.
Машину з кузовом хетчбек паркувати найзручніше
Директор центру "Автоледі", 30-річна Ольга Байбородіна, навчає жінок вправному керуванню:
— Жіночий автомобіль має бути економним, маневровим і компактним. Я їжджу на хетчбеку "Кіа Ріо". Як усі жінки, звертала увагу на екстер"єр авто й колір. Моя "кіа" руденька, помітна на дорозі. А ще жінки підбирають машину під колір чобіт, — сміється Ольга. — Я взяла з кузовом хетчбек. Такими паркуватися найзручніше.
Раніше Ольга їздила авто з механічною коробкою передач. У "кіа" вона автоматична.
— Різниця така ж, як між пральною машинкою-автоматом і ручним пранням, — запевняє. — Об"єм двигуна в "ріо" 1,4 літра, тому вона м"яко рушає, а не рве з місця. Ще одна перевага: авто блокує дверцята водія, доки він не вийме ключа із замка запалення. Отже, не зачиниш ключів всередині машини.
Водіям-початківцям краще починати керувати з маленького, жіночого авто, вважає Ольга. Хоча великі машини комфортніші й безпечніші. Що менший капот, то більше ушкодження під час аварії. Щоб обрати безпечну автівку, вона радить переглядати в Інтернеті результати краш-тестів.
— Двигун безпечних машин під час зіткнення має опускатися донизу, а не входити в салон. Тоді водій і, наприклад, збитий пішохід постраждають якнайменше. А двигуни китайських авто ввалюються в салон, — розповідає Петро Кутовий, 36 років, керівник станції техобслуговування "Пежо", що на Залізничному шосе в Києві.
Жінкам Петро радить звертати увагу на ергономічність салону. Перш ніж купувати, треба сісти в машину, підлаштувати під себе сидіння, понатискати всі кнопки.
— Якщо до чогось доводиться тягнутися, це заважатиме кермувати, — каже. — Усі системи, наприклад магнітола, мають вмикатися одним дотиком. Інакше відволікатиметеся від дороги.
Коментарі