Ексклюзиви
четвер, 06 червня 2013 15:53

Тиск у колесах вимірюють електронною системою
8

Фото: Фото: Володимир Мукан

У автокрамницях та інтернет-магазинах продають електронні системи контролю за тиском у шинах. Вони коштують від 1390 грн.

"Система складається із чотирьох датчиків, які вкручують у ніпель колеса. Із цих датчиків йде радіосигнал до графічного дисплея у салоні. На ньому відображається тиск кожного колеса та температура", - розповідає Юрій Дем'яненко, керівник проекту Auto respect system, офіційний постачальник систем контролю тиску та температури в шинах Taerdok та Orange Electronic.

Ці системи випускають із різним видом датчиків - внутрішніми та зовнішніми.

Щоб встановити внутрішні, треба розбортовувати кожне колесо. А потім встановити його замість штатного ніпеля. Зовнішні датчики нагадують ковпачки. Їх просто накручують на ніпель.

Системи для контролю за тиском і температурою повітря у шинах виробляють для легкових автомобілів, мотоциклів та вантажівок. Призначені для легковиків витримують тиск до 5 атмосфер.

Водії рідко стежать за тиском коліс. Часто не помічають напівопущену шину. А така система допоможе їм контролювати тиск, не виходячи із салону. У налаштуваннях пристрою можна запрограмувати на найнижчу допустиму температуру й тиск і найвищу. Коли показники знижуватимуться, система просигналізує й приверне увагу до спущеного або перегрітого колеса.

Системи контролю за станом шин Orange Electronic використовують у більшості гоночних болідів. Також їх часто купують стрітрейсери.

Така система буде корисною і для пересічного автолюбителя. Адже нормальний тиск в колесах це - запорука безпеки на дорозі.

За даними досліджень, проведених Американським інститутом безпеки дорожнього руху (NHTSA), більше третини автомобілів їздить з низьким рівнем тиску в шинах. Опитування показало, що багато автомобілістів ігнорують і просто скептично ставляться до рекомендації регулярно перевіряти тиск у шинах.

"Наші водії теж згадують про тиск у колесах лише тоді, коли змінюють зимову гуму на літню і навпаки, - каже Сергій Гулей із шиномонтажу на столичній вул. Уборевича. - Власники машин зазвичай помічають спущене колесо, якщо воно із лівого боку. Адже зранку, поспішаючи на роботу, мало хто обходить всю машину й перевіряє манометром тиск".

Недокачані шини ведучих коліс автомобіля призводять до погіршення маневреності. Перекачані – до нерівномірного зносу шин.

Не варто забувати, що через недокачані колеса витрата пального збільшується на 15-25%. Скорочується накат машини й гума швидше зношується.

Зараз ви читаєте новину «Тиск у колесах вимірюють електронною системою». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути