![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/680/680623_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/680/680623_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/680/680623_3_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/680/680623_4_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/680/680623_5_a_135_100.jpg?v=0)
Citroen спільно з компанією Rip Curl створив модифіковану модель C4 Cactus.
Rip Curl – один з лідерів світу серфінгу. Головна інновація версії Citro"n C4 Cactus Rip Curl – це поява системи Grip Control, доступною для бензинового PureTech 110 S&S МКПП і дизельного BlueHDi 100 S&S МКПП моторів, повідомляє АвтоТСН.
Також автомобіль отримав шини класу Mud&Snow з поліпшеним зчепленням в бруду та снігу – Goodyear Vector 4Season (розміром 205/50 R17 89V). Система Grip Control дозволяє інтелектуально керувати розподілом тяги на різних типах покриття.
Вона використовує розширені можливості системи всередині блоку управління ESP, дозволяючи незалежно і точно керувати передніми колесами в залежності від типу покриття під ними.
Перемикач Grip Control встановлений на центральній консолі і пропонує вибір одного з п'яти режимів роботи системи: Стандарт: цей режим призначений для звичайних дорожніх умов з невеликою пробуксовкою коліс;
Пісок: перевага цього режиму в тому, що він допускає короткочасну пробуксовку двох передніх коліс (для само-очищення протектора), щоб знизити ризик застрягання та "закопування" в піску. Цей режим працює на швидкості до 120 км/год, після перевищення швидкісного порогу автоматично включається режим "Стандарт";
Всі дороги: для поїздок по слизьких дорогах будь-якого типу (бруд, мокра трава, грунтова дорога). У цьому режимі система працює подібно диференціалу обмеженого тертя, перерозподіляючи крутний момент на колеса з кращим зчепленням, що дозволяє автомобіля просуватися вперед. Цей режим працює на швидкості до 80 км/год, після перевищення швидкісного порогу автоматично включається режим "Стандарт";
Сніг: цей режим автоматично адаптує прослизання кожного з коліс незалежно від другого – для того, щоб поліпшити зчеплення і прохідність на засніжених дорогах, щоб подарувати впевненість і комфорт водієві автомобіля. Цей режим працює на швидкості до 50 км/год, після перевищення швидкісного порогу автоматично включається режим "Стандарт";
ESP OFF для відключення системи ESP (працює на швидкості до 50 км/год). Крім нових технологій, новинка виділяється своїм унікальним дизайном, що об'єднав стиль і функціональність.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Citroen офіційно презентував новий позашляховик C4 Cactus
Спеціальне оформлення версії Citro"n C4 Cactus Rip Curl включає: білі накладки на дзеркала заднього виду, білі рейлінги на даху; діамантово-білу декоративну смугу, логотип Rip Curl на передніх крилах. Задня частина отримала схожу обробку і логотип Rip Curl. Подібний декор візуально пов'язує автомобіль з світом серфінгу. Також модель отримала захисні накладки спереду і ззаду з оздобленням "сірий алюміній", що візуально посилює позашляхову зовнішність новинки. Вже з моменту запуску Citro"n C4 Cactus Rip Curl буде доступний в п'яти варіантах забарвлення кузова: Olive Brown, Obsidian Black, Aden Red, Aluminium Grey, Mother-of-Pearl White, до кінця року буде доданий унікальний колір Baltic Blue.
Citro"n C4 Cactus Rip Curl буде представлений на Женевському автосалоні-2016 і надійде в продаж у Європі вже в першій половині 2016 року.
Коментарі