![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/545/545768_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/545/545768_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/545/545768_3_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/545/545768_4_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/545/545768_5_a_135_100.jpg?v=0)
Компанія Citroen в Женеві представила серійний C4 Cactus і його оффроуд-версію Aventure (яка є концептом).
Від прототипу серійна модель успадкувала панелі Airbump на передньому і задньому бамперах, а також на бортах кросовера. Ці елементи, завдяки своїй структурі, що нагадує накачені повітрям подушки, допомагають уникнути пошкоджень кузова при невеликих ударах.
4,1-метровий C4 Cactus важить всього 965 кг - на 200 кг менше, ніж хетчбек С4.Моторная гамма включає два бензинових і два дизельних мотора. Перші видають 82 і 109 кінських сил, другі - 92 і 100 сил. Двигуни будуть поєднуватися або з механічною, або з роботизованою коробками передач.
Citroen C4 Cactus Aventure поки представили без докладних специфікацій: відомо, що компактний позашляховик отримав збільшений кліренс, металевий захист днища, розширені колісні арки, в яких вміщуються позашляхові шини BF Goodrich Mud-Terrain T/A, і обтічний бокс на даху, який за сумісництвом служить кожухом для двох допоміжних фар.
Коментарі