Пігулевська Наталія Олександрівна
Директор і власниця компанії Gloria UUA Event Management & Projects - організація і проведення спеціальних подій.
До створення компанії 2001 року працювала режисером на радіо, у видавничому бізнесі. Має вищу технічну освіту за фахом "Системи і комплекси телебачення, радіомовлення і зв'язку".
Засновник та ідейний натхненник бізнес-форуму "Акули Маркетингу-5", що об'єднує провідних фахівців сфер маркетингу, реклами і HR, управлінців вищої ланки провідних компаній України, Росії та країн СНД. Серед учасників Форуму такі компанії, як - 3М "Україна", СК "Оранта", Coca-Cola, Lexus, Fujitsu Siemens Computers, Bosch, "Квазар-Мікро", компанія "Інком", Siemens, Konica-Minolta, "Орімі Трейд", Shell, DTZ, Страхова Група ТАС, Red Bull Україна, MTC, УкрСибБанк, Adidas, "Брокард-Україна" і багато інших.
Автор численних публікацій у профільних виданнях для PR-спеціалістів, маркетологів і менеджерів із персоналу.
Автор сценаріїв двох музичних спектаклів, режисер-постановник театралізованого шоу "Фосс".
Погляд на event: очікування 2010
Весь ринок перевернула кризова ситуація 2008-го. Цей рік увійде в історію як час великих випробувань, а для когось - як рік великого старту. Завдяки критичним змінам, ринок покидають слабкі гравці, але залишаються сильні.
Із кінця 2008 року ситуація докорінно змінилася: модною стала економія, і насамперед під скорочення потрапили розважальні заходи, розвиток і навчання персоналу. Зате тепер навіть великі компанії замовляють заходи не заради бажання покрасуватися перед партнерами, а тому, що вони справді ПОТРІБНІ.
Що сьогодні необхідно компаніям для заохочення персоналу і партнерів? Найбільший попит мають:
1.Incentive - поїздки з колективом і партнерами, особливо за кордон, добре "освіжають" мізки, мотивують людей
2.Формування команд і квести - ці заходи моделюють з екстремальних ситуацій, з якими люди часто стикаються на роботі, підвищують їх стресостійкість
3.Інформаційні бізнес-заходи: конференції, симпозіуми - спосіб зібрати партнерів для обговорення проблем, інформування про новинки ринку, можливість плідного бізнес-спілкування.
4.Презентації нових продуктів - чудова нагода для бізнес-спілкування й можливості налагодження нових зв'язків.
Напередодні 2010 року виникла ідея - створити музичне шоу, мюзикл, в якому могли б співати й танцювати талановиті співробітники компанії.
Нечувана популярність шоу серед українських і зарубіжних компаній показала, що наша ідея влучила в "десятку". Мюзикл про корпоративне життя "Службовий роман" у виконанні популярних українських танцюристів мав у зимовому сезоні шалену популярність серед клієнтів!
Неоднозначно сприймаються корпоративні поїздки. Компетентно заявляємо - подорожі ефективні й недорогі! Пам'ятаєте про те, яка прекрасна й багата на визначні пам'ятки Україна! Чудові фортеці й земляні вали, старовинні парки (Софіївка в Умані або Олександрійський парк у Білій церкві), курорти в Криму й на Західній Україні. У міру віддаленості від Києва, дешевше обходяться харчування і ночівля. Для одноденного заходу добре підійде Чернігів або прекрасні земляні вали в районі Крюківщини (квест у стилі "Форт Буаярд"). Спільно пережиті колективом враження, у поєднанні зі спеціально продуманими іграми (мотузяний парк, наприклад, обійдеться в 3000 - 5000 грн) пожвавлять обстановку в колективі. Люди відчують, що керівництво піклується про них.
Еvent в Україні не помер, як пророкував багато хто наприкінці 2008-го. Він видозмінився, пристосувався до нових умов існування. 2010 року - це якісніший продукт за відчутно менші кошти. Як відомо, все змінюється на краще - ми змінилися і бажаємо цього всім і кожному!
Комментарии