Борги перед державою українських авіакомпаній "Аеросвіт" і Міжнародні авіалінії України сягнули 100 мільйонів гривень. Держпідприємство Укравіарух заявляє про "неприпустимість використовувати державне підприємство як кредитну установу для приватного бізнесу". Також компанії мали (чи й мають?) багатомільйонні борги перед аеропортами. При цьому вартість пасажирських перевезень по країні постійно зростає. "Авіаквиток зі Львова до Луганська коштує дорожче, ніж до Нью-Йорка", - обурився львівський міський голова Андрій Садовий
Артур ВІНЮКОВ-ПРОЩЕНКО, 31 рік, директор кафедри "Організації авіаперевезень" Національного авіаційного університету:
- Я схильний вважати, що ЗАРАЗ ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП МОНОПОЛІЗАЦІЇ РИНКУ АВІАЦІЙНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ. Бо завжди щось простіше продавати під єдиним брендом. Тенденція зростання боргів і поганої комерційної політики Української авіаційної групи, що належить мільярдеру Ігорю Коломойському, вказує на наміри її продати. Але на місці потенційного інвестора я б не купував компанії в такому стані. Легше створити нову.
Вимог безпеки ніби дотримуються, але є питання до якості суден. Сервіс - не на вищому рівні. Якщо стандарти польотного обслуговування витримують, то із затримками рейсів, годівлею та поселенням пасажирів у готель у разі затримки - маса проблем. Почитайте відгуки пасажирів на форумах. Дуже багато негативу. І причина цього - монополізм.
ЄДИНО ПРАВИЛЬНИЙ ШЛЯХ - ВІДКРИТИ НЕБО ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ КОМПАНІЙ. Від цього виграє споживач, держава й авіабудівна галузь. Використання української техніки, планування авіапарків дозволили б сформувати адекватні тарифи для пасажирів. Якщо не буде рішучих дій зі знищення монополії і створення державної авіакомпанії-флагмана, ВИРОБНИЦТВО ЛІТАКІВ В УКРАЇНІ ПОМРЕ, ЯК МАМОНТ.
Дуже не хочуть допускати зарубіжних конкурентів на ринок на час проведення Євро-2012. Але потім ВІДРЕМОНТОВАНІ Й ЗБУДОВАНІ АЕРОПОРТИ ПРОСТОЮВАТИМУТЬ. Так не може тривати нескінченно. Світ стрімко глобалізується. Рано чи пізно монополізм УАГ закінчиться. Через високі ціни вона просто не матиме достатньо клієнтів.
Є таке поняття - ТОЧКА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ. Це коли літак розігнався і пілот повинен вирішити - злітати чи починати екстрене гальмування, щоб не викотитися за смугу. У галузі зараз схожа ситуація. Від держави чекають рішучих дій.
Комментарии