вівторок, 22 травня 2007 15:57

У британській рекламі курці потрапляють на гачок

  Тисячі скарг щодо нової реклами проти куріння надіслали жителі Великої Британії до міністерства охорони здоров’я. Пишуть, що вона їх принижує і обурює, а діти взагалі лякаються
Тисячі скарг щодо нової реклами проти куріння надіслали жителі Великої Британії до міністерства охорони здоров’я. Пишуть, що вона їх принижує і обурює, а діти взагалі лякаються

Нова антитютюнова реклама з"явилася у Великій Британії. У ролику жінка середнього віку прасує одяг. Cин просить її допомогти з домашнім завданням.

— Десять хвилин, милий, — каже вона. Раптом у губі жінки з"являється рибальський гачок. Ніби вудкою тягне до сусідньої кімнати, де вона закурює цигарку. На екрані з"являється напис: "Курцеві треба в середньому п"ять тисяч цигарок щороку. Злізь із гачка".

Рекламу показують на телебаченні та в Інтернеті. Друкують у газетах, на вулицях розмістили біґборди. На плакатах різні люди — з губи кожного стирчить гачок. Поряд написаний телефон клініки, де допомагають кинути курити.

Британських курців ролик обурює. Вони вважають його жахливим і принизливим. 152 особи стверджують, що реклама лякає дітей. Тож плакати не вішають біля шкіл.

Спонсорувало проект міністерство охорони здоров"я країни. До відомства надіслали тисячі скарг.

Гірше за цю рекламу британці сприйняли лише ролик мережі швидкого харчування "Кентуккі фрайд чікен". У рекламі люди співають пісеньки про курчат із повними ротами.

У міністерстві антитютюнову кампанію припиняти не збираються. Кажуть, щороку в країні від хвороб, пов"язаних із курінням, помирає 106 тис. осіб. Кожна дев"ята дитина віком від 11 до 15 років палить. Понад 70% курців хотіли б кинути, однак робить це не більш як 5%.

— Звичайно, курці хотіли б, аби антитютюнова реклама була милою. Щоб їх показували на рожевих хмарах із диму, а виглядали всі здоровими та щасливими, — зазначає представник британського МОЗу Вільям Девіс.

Він додає, що більшість людей не реагують на попередження про те, що цигарки шкодять здоров"ю.

— Інфаркти чи імпотенція здаються їм дуже віддаленою перспективою, — каже Девіс. — Тому в цій рекламі не йдеться про загрозу для життя курця. Ми хотіли наголосити на тому, що людина втрачає контроль над собою.

Чиновники сподіваються, що завдяки роликові, шкідливої звички позбудуться більше жителів країни.

Зараз ви читаєте новину «У британській рекламі курці потрапляють на гачок». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути