До Євро-2012 планують реконструювати трасу Київ—Харків. Розпочали таку реконструкцію на ділянці Бориспіль — Лубни. Капітально ремонтуватимуть ділянку Лубни — Полтава.
— Сподівалися, від реконструкції буде якась користь селу. Але з наших пропозицій не прийняли жодної. Передбачений один тунель у центрі села для прогону худоби. А жителям інших частин Подолу що робити? Якщо проект реалізують, це стане для нас катастрофою. Село розріжуть навпіл, — пояснює Надія Доброскок, 45 років, голова Подільської сільської ради Великобагачанського району. — По трасі перед селом висока гора. Весною вся вода вздовж неї йде в бік Києва. Ви хоч уявляєте, скільки мулу наноситиме в цей тунель? У нас є смітник, куди вивозять сміття. Це стане для нас також великою проблемою. Бо жителі другої частини села через трасу після реконструкції зі сміттям проїхати не зможуть.
Місцеві пропонували у центрі села біля сільради зробити зупинку для автобусів, що йдуть у бік Полтави. Але її робитимуть на повороті до селища Шишаки. Протяжність села 4 км. Аби дійти до зупинки, треба буде подолати цю відстань.
— А як ховати небіжчика, — хвилюється місцева жителька. — За проектом, будуть два розвороти, обидва за кілька кілометрів від села. Це ж скільки треба пронести померлого.
Багато селян мають у власності сільськогосподарську техніку. Після реконструкції траси кожного разу для її переїзду доведеться брати дозвіл у Державтоінспекції.
Кажуть, подібні незручності чекають і жителів інших населених пунктів, які траса розділить навпіл.
Трасу на території села Поділ планують розширити на 20 м. Кажуть, вона проляже поряд із вікнами місцевої школи.
Коментарі