До кінця року триває акція "Укрпошта і споживач — будемо відверті". У поштових відділеннях можна заповнити спеціальні анкети і записати побажання щодо діяльності підприємства.
— Акцію проводимо, щоб опитати клієнтів стосовно наших послуг та їхньої якості, — розповідає начальник відділу маркетингу Полтавської дирекції Укрпошти Наталія Калюжна, 26 років.
У відділеннях розвішені оголошення про акцію. Є абонентські ящики з анкетами. Клієнт може їх заповнити на місці.
— У кінці акції проведемо детальний аналіз анкет. Спробуємо врахувати всі побажання. У вересні споживачі були активніші, зараз затишшя. Та вже скоро починається передплатна кампанія, і буде більше звернень. Найчастіше люди просять відремонтувати поштові відділення, поставити кондиціонери та нові комп"ютери. Конкретних зауважень по наданню послуг немає, — зауважує Калюжна.
Коментарі