— Василий Хара нас предал, — каже у вівторок уранці під Верховною Радою 60-річна Тамара Кузнецова, член Федерації профспілок, науковий співробітник Академії наук. — Он в последний момент дал распоряжение, что наша акция отменяется. Поэтому пришли сами. Я уверена, что это не поможет. Но нельзя быть быдлом. Народ должен реагировать. Все страны выходят на улицы. Если мы сейчас пропустим это, дальше пойдет продажа земли и уменьшение зарплат.
Жінка тримає плакат: "Організатори такої пенсійної "реформи" намагаються знищити 95% пенсіонерів". Біля паркану парламенту збираються ще близько 150 людей.
На майданчик перед входом до Ради вискакують троє оголених до пояса жінок із організації "Фемен". Махають червоними відрізами з написами "Рада — бычье стойло", "Бычья пенсионная реформа". Міліціонери кидаються їх доганяти. Хапають і тягнуть за паркан. Дівчата відбиваються, верещать, розмахують українськими вінками.
— Проститутки, — каже крізь зуби міліціонер. "Феменок" саджають до міліцейської машини.
Парламент має розглянути Пенсійну реформу в четвер увечері, говорить на брифінгу в кулуарах лідер фракції Партії регіонів 56-річний Олександр Єфремов:
— Я не виключаю варіант, що будемо працювати допізна та вночі, щоб по максимуму розглянути всі зауваження до законопроекту.
У залі депутати голосують за скасування технічного огляду для легкових автомобілів, які не використовують із комерційною метою. Не звільняють від техконтролю транспортні засоби для перевезення людей і вантажів. Їх повинні будуть перевіряти на станціях техогляду, а не в Державтоінспекції, як раніше. "За" — 262.
— Ми намагаємося відсторонити працівників правоохоронних органів від так званої корупції, — коментує журналістам закон комуніст 58-річний Валерій Бевз. — Цей законопроект віддаляє простого власника автотранспорту від міліції. Але проблеми виникатимуть. Бо люди, які займаються перевезеннями, повинні будуть проходити технічний огляд на станціях. Є в нас і машини, яким понад 10–20 років. Їх щорічно теж треба перевіряти. Працівник станції буде зацікавлений у більшій сумі, бо це його зарплата.
Звільнення від техогляду не поборе корупцію в Державтоінспекції, вважає "бютівець" Сергій Міщенко, 39 років:
— Хто буде визначати, на яких конкретно станціях проходити техогляд? Може бути, що список станцій затверджуватиме департамент ДАІ. Тоді частково бізнес-оплата буде повертатися сюди, де вона й була.
Коментарі
11