Ексклюзиви
Середа, 22 серпня 2007 17:55

Лідери перегонів користуються послугами американців

Уже тиждень як головні партії та блоки офіційно розпочали свою агітацію. Їх лідери роз"їхалися по областях, а штаби запустили виборчу рекламу. Ця агітаційна кампанія буде найкоротшою за виборчу історію України. Замість чотирьох — лише півтора місяця.

2004-го над президентською кампанією Віктора Януковича працювали російські політтехнологи. І той програв. 2006 року Партія регіонів найняла команду американця Пола Манафорта. Вони й нині знову працюють із нею. Послуги Манафорта коштують приблизно $150 тис. на місяць.

Піаром Блоку Юлії Тимошенко займалася на минулих виборах команда Михайла Бродського. Подейкують, що цього разу лідерка "поставила" на американців. Кажуть, що на неї працює Джой Локхарт, який керував переможною президентською кампанією Білла Клінтона. Його послуги обходяться Тимошенко майже в $200 тис. на місяць.

БЮТ робить акцент на своїй передвиборній програмі "Український прорив". Після того як Тимошенко її представила, Партія регіонів поширила заяву, що це — вкрадена ідея. Мовляв, ще 2004-го Анатолій Кінах видав книжку з такою ж назвою. Там описав своє бачення економічних, соціальних та інших реформ.

"Наша Україна" побудувала свою агітацію на ідеї скасування депутатської недоторканності

Блок "Наша Україна—Народна самооборона" також найняв для агітації американців. На НУ-НС працює піарник Стен Андерсон. Його послуги коштують $100 тис. на місяць. Кажуть, що пошуком спеціалістів займалася особисто дружина президента Катерина Ющенко, бо колись працювала у Конгресі та в адміністрації президента Сполучених Штатів.

НУ-НС побудувала свою агітацію на ідеї скасування депутатської недоторканності. Збирають підписи для проведення з цього питання референдуму й розвішали по всій країні відповідну рекламу. Також цей блок намагається грати на єдності  демократичних партій.

Останніми, хто має високі шанси потрапить у новий парламент, є комуністи. У кампанії 2006 року вони запам"яталися телерекламою про поетів і художників, які нібито підтримували комуністичну ідею. Осучаснити сприйняття КПУ тоді намагалася група, що співпрацювала в телевізійних проектах із тележурналістом Миколою Вереснем . Нині якихось чітких передвиборних гасел чи оригінальних рекламних вигадок комуністи не мають.

На межі проходу в парламент є три політичні сили — Соцпартія, блок Литвина і Прогресивна соціалістична партія Наталії Вітренко.

Соціалісти разом із частиною виборців втратили депутатів, які були власниками мас-медіа. Зокрема, до НУ-НС перейшов керівник "Сільських вістей" Іван Сподаренко, а до Партії регіонів — власник ТРК "Ера" Андрій Деркач. Агіткомпанією соціалістів займається давній соратник Мороза Ярослав Мендусь. Ще Соцпартія намагається підняти рейтинг за рахунок міністра внутрішніх справ Василя Цушка. У великих містах на парканах часто можна зустріти написи: "Цушко спас Украину" і "Цушко — герой!".

На Володимира Литвина теж працює команда американських політтехнологів, яка називається "Мерінер Груп". У ній —  фахівці з виборчих технологій, наближені до екс-президента США Білла Клінтона.

Наталія Вітренко свою агітацію ґрунтує на критиці, зокрема й Партії регіонів.

Зараз ви читаєте новину «Лідери перегонів користуються послугами американців». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода