Художник із російського міста Єкатеринбург 41-річний Гліб Андросов випустив календар "Окна кризиса" на 2009–2010 роки. Створив його у стилі радянських плакатів "Окна РОСТА" 1919–1920-х. Тоді гасла для них придумував поет Володимир Маяковський.
— "Что, нефтемагнат, тяжело торговать? Садись в лимузин и айда таксовать!" — римує у своєму календарі Андросов. — "Эй, поп-звезда, приглуши мотивчик! Опять отменился корпоративчик".
Коштує календар 250 рублів (55 грн). У Росії блог Гліба Андросова став найвідвідуванішим в Інтернеті за останній тиждень. Із 230 відгуків негативних лише три. Найпопулярнішим користувачі визнали плакат: "Предприниматель! Предприми шаги! В ближайший магазин за солью беги!"
— За два тижні у нас із магазинів винесли всю сіль. Вона подорожчала вп"ятеро, — ділиться один із відвідувачів.
— У нас теж. Доводиться суп морською солити, — відповідає Андросов.
Люди пропонують художникові нові гасла: "Эй, офисный планктон! Попал непонарошку! Лопату в руки и айда сажать, полоть, копать картошку!"
Київський карикатурист 49-річний Олег Смаль каже, що криза як об"єкт жартів набридла.
— Раніше так багато я малював лише конституційну реформу. Росіяни заздрять нам: ми своїх політиків висміюємо, а їм, окрім кризи, нічого не лишається. Знайомий розказував: як Путін став президентом — його редактора викликали "на килимок". Шеф повернувся невеселий і каже: "Путина больше рисовать не будем. Мальчик очень ранимый".
Коментарі