Четвер, 17 липня 2008 15:40

Про непорозуміння з таксистом повідомляють операторові

  Експерт Наталія Бородачова: ”Споживач має право знати наперед, за що і скільки платитиме”
Експерт Наталія Бородачова: ”Споживач має право знати наперед, за що і скільки платитиме”

Наталія Данюк, 23 роки, у зверненні до "ГПУ" нарікає на таксистів, які встановлюють власні тарифи на час простою викликаного авто. Жінка просить роз"яснити її права.

Наталія викликала таксі на вул. Єреванську, 14д, щоб устигнути на автобус. Він відправлявся о сьомій ранку із Південного залізничного вокзалу.   Оператор столичного "Експрес-таксі" порадила виходити з будинку за 10 хв.

— Вийшла я вчасно, — каже жінка. — За 5 хвилин знесла дві сумки й побачила, що стоїть машина. Я підійшла, уточнила, чи чекають на мене, сказала, що знесу ще одну. Водій відповів, що почекає, скільки треба.

Таксист допоміг поставити валізи до багажника. Але за 300 м повідомив: "У нас за простій береться 80 копійок за кожну хвилину. Я чекав 7 хвилин і тому з вас ще додатково 7 гривень. Якщо ви з чимось не згодні, можете забрати свої сумки та йти, я зупинюся".

— Я декілька секунд була ошарашена, бо вийшла до таксі вчасно, — продовжує Наталія. — Потім запитала, чому мене про це не повідомила оператор. Водій заявив, що приїхав раніше й чекав мене. Я поспішала, і була змушена погодитися.

Жінка стверджує, що таксист чекав її щонайбільше 7 хв., однак узяв за простій автомобіля більше, аніж мав би.

— У Законі "Про захист прав споживачів" ідеться, що всю інформацію щодо товарів і послуг організації повинні надавати завчасно, — коментує Наталія Бородачова, столичний експерт із питань захисту прав споживачів проекту "Спільнота споживачів та громадські об"єднання". — Якщо про простій не попередила оператор, таксист не мав права вимагати додаткової плати.

Наталія Данюк додає, що водій скористався тим, що вона поспішала, й не дорахувалася, скільки грошей повинна заплатити додатково. Ситуація їй нагадала шантаж, бо про те, що мусить доплатити, дізналася тоді, коли машина рушила.

— Я б порадила звернутися до суду, — радить Бородачова. — Написати заяву та подати на відшкодування моральних збитків як мінімум на 200 гривень. Ще один примірник потрібно направити до столичної Спілки захисту прав споживачів.

У службі "Експрес-таксі" повідомили, що хвилина простою в них коштує 80 коп. Але оператор наголошує на цьому тоді, коли маршрут проміжний. У решті випадків він вказує час, коли замовникові потрібно вийти з дому.

Виявилося, що за простій авто до 6 хв. — не платять.

У випадку непорозумінь із таксистами оператор порадила негайно телефонувати до служби виклику.

Зараз ви читаєте новину «Про непорозуміння з таксистом повідомляють операторові». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода