З Інною Пономаренко, 26 років, зустрічаємося у кафе неподалік її дому на вул. Леніна в Умані, що на Черкащині. Жінка невисокого зросту, яскраво нафарбована.
— Я не соромлюся того, що працюю проституткою, — каже, — але за інтерв"ю мені заплатіть.
Погоджується говорити за чотири пляшки пива.
— Мама з татом досі живуть у селі Старі Бабани під Уманню. У 18 років послали мене вчитися на економіста в універ, я в Умані в общагє поселилася. Я тільки приїхала — таким бичком считалася. Мамка купила якихось речей на базарі, вони всі такими застарілими виявилися, немодними. Дівчата вже в такому не ходили. А мені ж тоже хотілося. Десь за три місяці мені зробили хорошу пропозицію: дівчата-старшокурсниці запропонували продати цноту. Самі знайшли покупця — точно якогось збоченця. Але 100 доларів дав. Я ще тоді зрозуміла, що завжди зможу заробити грошей. Із дівчатами домовилися з місцевими таксистами. Вони підшукували клієнтів. Гроші витрачали на одяг, прикраси, косметику. Задоволення не отримувала, а всі ці прелюдії, кабаки, вино, балачки... Це напрягало. Має бути так: заплатив за секс, зробив свою справу і пішов.
Після університету батьки купили Інні квартиру в Умані. На роботу дівчина не влаштувалася — непогано заробляла в місцевому готелі.
— Договорилася з барменом. Там у них бар, більярд, сауна. Ну єстєствєнно: збіжиться купа мужиків, а кого в сауну ще треба? Працювала ще з двома дівчатами. Ніч коштувала від 200 гривень за одну. Третину заробленого віддавали робітникам готельного комплексу. Скільки мала чоловіків — ніколи не рахувала, більше сотні точно набереться. Але нині робота перепадає набагато рідше. Коли в Умань хасиди приїжджають, за ними тягнуться повії і з Одеси, і з Києва, і з довколишніх районів. Тільки настають сутінки, вони всі в парку "Софіївка" — всім же хочеться сексу. Я з хасидами не люблю. Чомусь думають, що українки віддадуться їм за долар. Але стандартна такса — 20 доларів. Чайових вони майже не залишають. І презервативів вони не одягають — віра не дозволяє пропадати сімені. Не миються, від них так смердить, шо ужас! Приходиш додому і щосили відмиваєшся у ванні. Буває, що розводимо їх із дівчатами. Минулого року одного штріха зловили, знайомі таксисти скоро визначили, що він не останнє місце в хасидській ієрархії займає. Запропонували йому на хаті. Приїхали, а там уже все готово: окрема кімнатка, ліжко — а за сусідньою стіною знімальна апаратура. Мене попросили: ти його краще розвертай і перекидай в усі боки, щоби обличчя було видніше. Потім шантажували його. Мені 200 баксів дали — процент. Вони з нього не одну тисячу злупили за те відео.
Інна допиває другу пляшку пива.
СНІДу не боїшся?
— Ні, його не існує. Його видумали американці, щоби ти купував гору ліків. Оце і садить імунітет.
Приходиш додому і щосили відмиваєшся у ванні
Родини, дітей не хочеться?
— У мене знайома є, Алка-стюардеса, на трасі стояла. У 32 роки схаменулася, кинула все і переїхала в інше місто. Зараз має другого чоловіка, в колясці один малий, слідом плететься другий, в руці авоська. Замучена! Колись і я так отямлюся. Кому буде діло до того, сто їх у мене було чи троє! Треба давати людям те, що вони хочуть.
А постійний чоловік коли-небудь був?
— Був один, кілька років із ним крутилася. То погиркаємося, то знов збіжимося. Мало не пішла топитися через нього в "Софіївці". А коли обрид, відправила його назад у Західну Україну. Та й у мене власна "грядка" — старі закадичні друзі. З ними спокійніше й веселіше спілкуватися, ніж заводити стосунки. Хочеш мати будь-якого чоловіка? Любого рангу, чину, зовнішності? Просто візьми його за шкірку, заведи у темний куток, пильно подивися в очі, різким рухом розстебни йому штани і рукою — мац! Усе — він твій, гарантія!
1982, 8 червня — Інна Пономаренко народилася в с. Старі Бабани Уманського р-ну на Черкащині в родині колгоспників
1999, серпень — вступила на економічний факультет університету в Умані
1999, листопад — втратила цноту за 100 доларів
з лютого 2000-го — працює повією за викликом в уманському готельному комплексі
2004 — батьки купили однокімнатну квартиру по вул. Леніна
2007, 25 грудня – зробила 14-й аборт
Коментарі
2