— Якось пішла з татом у банк. Його працівники запропонували мені льодяник, але батько не дозволив узяти. Сказав, що цукерки погано впливають на здоров'я, бо викликають карієс. Тоді вирішила створити корисні для зубів льодяники, — каже 14-річна Аліна МОРС із Мічигана в США.
П'ять років тому дівчина створила компанію "Золліпоп". Виготовляє корисні для здоров'я цукерки. Зараз її бізнес приносить мільйони доларів прибутку на рік.
2014-го Аліна почала цікавитися, чи хтось виробляє корисні цукерки. В мережі знайшла відео, з якого навчилася варити їх самостійно. Випробувала десятки рецептів. Врешті розробила технологію виготовлення таких, що не шкодять зубній емалі. Свій продукт назвала "Золлі Кенді". У 9 років Аліна запустила масштабне виробництво льодяників. Домовилася про це з кондитерськими фабриками штату Мічиган. У бізнес вклала $3750, які збирала кілька років з подарунків на день народження і Різдво. Стільки ж додав батько. За перший рік родина продала 70 тис. цукерок.
— Мої льодяники повністю натуральні, без цукру. Вони очищують зуби, нейтралізують велику кислотність у роті та знижують ризик руйнування зубів, — каже дівчина.
Компанія Аліни випускає цукерки зі смаком вишні, полуниці, ананаса, винограду, апельсина.
Замість цукру в них використовують натуральні підсолоджувачі: ксилитол і еритритол.
— Друзі по будинку називають мене Віллі Вонкою — це легендарний кондитер, що створював дивовижні ласощі і відкрив найбільшу у світі шоколадну фабрику. А журналісти написали, що я — наймолодший генеральний директор у світі. В кондитерському бізнесі працюють дивовижні люди, але дітей немає.
Сьогодні в компанії американки шість працівників. Льодяники і жувальні цукерки "Золлі Кенді" продають у супермаркетах США, а також в інтернет-магазині. Торік родина Морсів отримала від продажів $6 млн. Частину прибутку дівчина перераховує організації, працівники якої розповідають школярам про правила догляду за зубами і їх важливість для здоров'я.
Коментарі