10 грн коштує помити автомобіль на мийці із самообслуговуванням неподалік столичного метро Нивки. Одночасно там можуть бути чотири машини.
— В автоматі купуєш жетон за 10 гривень. Обираєш послугу. Якщо треба напінити машину, а потім змити водою, кидаєш два жетони. Якщо і віск розпилити — три, — розповідає киянин Олексій Мосійчук, 37 років. — Сьогодні за 30 гривень ще й попилососив у салоні. На звичайній мийці витратив би 90–100 гривень.
— Заїхав збити пил водою. Зекономив 20 гривень, — говорить 30-річний Роман Вівчар.
У столиці працюють три мийки із самообслуговуванням. Експерти кажуть, що це — вигідний бізнес під час кризи.
— Попит на такі послуги буде у рази вищим, ніж будь-коли, — розповідає економіст Владислав Загородній. — Адже для багатьох водіїв звичайна мийка стала не по кишені. Власникам такого бізнесу слід розвивати супутні послуги — поставити холодильники з морозивом, напоями, кавовий автомат, стіл зі стільцями. Так можна суттєво збільшити виторг. Також вигідно відкривати "Швидкі перукарні", де стрижуть машинкою за 15–20 хвилин, пункти прокату дитячих речей. Зараз формуються нові потреби в людей. Всі звикли до комфорту, але в більшості на нього тепер не вистачає грошей. Завдання підприємця — запропонувати ту саму послугу, але дешевше.
Коментарі
2