Четвер, 01 березня 2007 18:45

У Євгена Мішина згоріла мобілка за 400 доларів

Автор: фото: Андрій ШМАТОВ
  Євген Мішин каже, що свій телефон він не клав у мікрохвильовку
Євген Мішин каже, що свій телефон він не клав у мікрохвильовку

Два місяці тому 24-річний киянин Євген Мішин купив через інтернет-магазин "Соні Еріксон K790i". Віддав $400. Гарантію оформили на один рік. У ній вказано, що обслуговуванням займається сертифікований сервіс-центр компанії "Соні Еріксон". Майже одразу після покупки апарат почав "зависати". За три тижні чоловік звернувся до сервіс-центру, що на вул. Щусєва, 10. Там телефон полагодили й пояснили, що перепаяли плату.

— Мобілка пропрацювала майже місяць, — розповідає Мішин. — Якось я закінчив розмовляти по телефону й поклав його на стіл. А потім, коли взяв, побачив пляму на екрані. Апарат не працював. Витяг акумулятор — часто проблеми виникають саме з ним. Батарея  була ціла, а з телефону тхнуло паленим.

Наступного ранку Євген відніс трубку до того самого сервісного центру. Але працівники відмовилися взяти апарат за гарантією. Виписали акт.

— В акті написано: "В результаті огляду знайдено пошкодження системної плати (обвуглення біля антени та дисплея) апарату", — цитує документ Євген Мішин. — "...Оскільки гарантійні умови компанії не передбачають гарантійного обслуговування апаратів із ознаками пошкоджень, у ремонті відмовити". Працівники центру сказали, що я клав телефон до мікрохвильовки або подавав на антену високу напругу. Мовляв, хочете — зверніться до суду.

Працівники центру перепаяли плату

Денис Семенюта, 22 роки, керівник відділу по роботі з клієнтами сервісного центру "Соні Еріксон" каже, що вони справді відмовили ремонтувати мобільний Мішина.

— У двох місцях телефону були сліди від паяння, — пояснює Семенюта. — Це означає, що власник сам паяв апарат. Наші працівники під час ремонту не могли це зробити. Вони міняли транзистор в іншій частині плати.

Євген Мішин не погоджується з цим. Версію вважає абсурдною.

— Навіщо мені класти в мікрохвильовку телефон за 400 доларів? — обурюється чоловік. — Чому оплавилися лише деякі частини зсередини мобілки? І напругу я не подавав. Навіщо мені щось паяти й ремонтувати, якщо не закінчився термін гарантії?

Євген подав претензію до сервісного центру. Він наполягає на ремонті телефону.

Причину поломки має визначити експертиза

— Євген мусить звернутися до продавця з вимогою (заявою) провести експертизу телефону. Протягом трьох днів її має організувати продавець за власний рахунок. Експертизу проводить Київський НДІ судових експертиз, — пояснює начальник відділу контролю послуг Головного столичного управління захисту прав споживачів Тетяна Щиковська, 45 років.
Якщо дослідження встановить, що телефон зіпсував споживач, йому доведеться сплатити за експертизу. Якщо ж телефон мав дефекти, це зробить продавець і компенсує вартість трубки. У разі відмови споживач може вимагати компенсації через суд.
У київському НДІ судових експертиз така послуга коштує 14–20 грн.

Зараз ви читаєте новину «У Євгена Мішина згоріла мобілка за 400 доларів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

128

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі