Восени на львівські вулиці вийдуть сім нових тролейбусів. Сучасні електричні машини з просторими салонами та низькою підлогою виготовлять на ЛАЗі.
— Тролейбус коштує 760 тисяч гривень, — розповідає директор ЛКП "Львівелектротранс" Олег Білокурий, 52 роки. — Низька підлога зручна насамперед для інвалідів.
Тролейбусний парк Львова востаннє оновлювали минулого року — придбали п"ять машин старої моделі. А от у трамвайному вже 18 років не купували вагонів.
— Практично в усіх 172 трамваїв закінчився термін експлуатації, — скаржиться Олег Білокурий. — Торік на капремонти міськрада виділила 700 тисяч гривень. Відремонтували лише шість трамваїв і п"ять тролейбусів.
Вулицями Львова прокладено вузькі колії, тому електротехніку слід замовляти за кордоном. Імпортний трамвай коштує 120–200 тис. євро.
Прибутки від перевезення городян не покривають витрат. Однак комунальні транспортники обіцяють не підвищувати вартості квитків.
— Коли проїзд в електротранспорті зрівняється з цінами маршруток, люди пересядуть в автобуси приватників,— пояснює Білокурий.












Коментарі