В Україні скоротився продаж розчинної кави.
Натомість зріс продаж зернової та меленої кави, повідомили в компанії "Асканія FMCG", передає "Інтерфакс-Україна".
Згідно з динамікою імпорту кави від Державної митної служби з січня по жовтень 2020 року, обсяги продажу зернової кави зросли майже на 25% - до 9,11 тис. товарів, порівняно з аналогічним періодом 2019 року. Меленої - на 41%, до 9,97 тис. товарів. Водночас обсяги продажу розчинної кави цьогоріч зменшилися на 4% - до 12,31 тис. товарів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Із сіллю та часником: розкрили 5 нових рецептів кави
"Кілька років поспіль ми спостерігаємо за тим, що українці споживають дедалі більше меленої та зернової кави й менше розчинної. Проте в грошовому виразі розчинна кава показала приріст - споживачі відмовляються від дешевої розчинної кави на користь дорожчої. Українські споживачі також відмовляються від powder instant (порошкової розчинної кави. - Gazeta.ua) та переходять на Freeze Dried Instant (виморожена розчинна кава. - Gazeta.ua), яка вважається якіснішою", - зазначила маркетинг-директор "Асканія FMCG" Інна Сірченко.
Вона стверджує, що цьогоріч падіння показав продаж необсмаженої кави - майже на 6%, до 20,08 тис. товарів.
"Це пов'язано з тим, що сегмент HoReCa практично зупинився внаслідок епідемії: українці не так часто відвідують ресторани, як до карантину. Натомість почали купувати натуральну каву в ритейлі та пробувати готувати її самостійно. І якщо раніше багато хто пив каву в офісі впродовж дня, то сьогодні завдяки дистанційному формату роботи каву п'ють удома, тому в ритейл-сегменті вона продається непогано", - зазначила фахівчиня.
Каву можна зварити вдома не гіршу, ніж із кавомашини. Потрібно дотримуватися співвідношення - 7 г свіжозмеленої кави на 100 мл води. Стандартна чашка 300 мл, на неї потрібно 25 г кави. Краще її обирати грубого помолу. Також завчасно слід підготувати бокали з-під вина об'ємом від 180 до 250 мл. Саме у них прийнято подавати каву по-ірландськи.
Коментарі