Цього року українці купили удвічі більше ноутбуків, ніж торік. Таку інформацію оприлюднили аналітики з холдингу "Ейвенчерз груп" (мережі "City.com", "Юнітрейд", "Мелофон", "Самобит"). Вони підрахували кількість техніки, яку продали за півроку.
Популярні лептопи фірми "Асус" становлять 29% від продажів, "Ейсер" — 25%, "Самсунґ" — 13%. Найчастіше купують пристрої на базі процесора "Інтел" із оперативною пам"яттю 512 Мб та 15-дюймовим монітором. Та нині зростає попит на лептопи з більшим екраном.
— Люди купують ноутбуки до чотирьох тисяч гривень, — каже керівник департаменту маркетингу "Ейвенчерз груп" Сергій Дорофєєв, 31 рік. — Вони поступово стають альтернативою настільним комп"ютерам.
×
Коментарі