Приємна атмосфера у колективі - важливий чинник нової роботи. У перший робочий день кожен хвилюється, чи вдасться налагодити відносини з новими колегами. Часто від цього залежить не тільки те, чи буде з ким пообідати, а й результат робочого процесу.
Про 4 найбільш дієві способи зав'язати стосунки у новому робочому колективі пише портал The Muse.
1. Вітайтеся зі своїми колегами.
Приходячи в офіс - вітайтеся з колегами. Привітання - ефективний спосіб налагодити стосунки у колективі. Це привертає до вас увагу та показує, що ви не байдужі до своїх колег.
2. Просіть про допомогу
Прохання про допомогу - гарний спосіб зав'язати розмову та налагодити контакт. Досвідчений колега не тільки поділиться своїми навичками, а й може розповісти про компанію та її співробітників.
3. Пригостіть колег чимось смачним
Якщо ви хочете завести дружбу з колегами, почастуєте їх печивом, цукерками чи іншим ласощами. Частування викличе у колег почуття, що ви їх цінуєте.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як навчитися правильно розподіляти час – 7 порад
4. Будьте люб'язним.
Будьте доброзичливим до усіх співробітників у новому офісі. Неважливо, взяли вас посаду секретаря чи помічника директора, ви повинні бути ввічливим, у міру скромним і позитивним.
Коментарі