Кожен другий салон краси закривається протягом року після відкриття. Про це Gazeta.ua розповіла власник салону краси Галина Балаушко.
"Половина салонів краси приносять своїм власникам збитки, - каже Галина Іванівна. - Ви можете відкрити салон у центрі Києва, зробити середні ціни, пропонувати акції і подарунки постійним клієнтам, але доходу не матимете доти, доки не створите бізнес-план і не наберете хороший колектив".
За словами Балаушко, власники салонів краси зазнають збитків і закривають свій бізнес, бо не створюють бізнес-планів перед відкриттям, набирають некваліфікований колектив і економлять на косметиці та обладнанні.
"Перед тим, як відкрити салон краси, я чотири роки працювала на хазяйку. Була перукарем в одному з престижних київських салоні. Спостерігала, як господарі роблять бізнес, які обов'язки покладають на адміністратора, майстрів з манікюру, масажистів, косметологів і перукарів. Одним словом вчилася на їхніх помилках і переймала досвід", - пригадує Балаушко.
Каже, вести такий бізнес можна тільки здобувши досвід роботи у цій сфері.
"Зараз не вигідно відкривати перукарню, - пояснює Балаушко. - Я знала про це, тому назбирала 10 тисяч доларів, ще 20 тисяч взяла у кредит. Салон краси повинен мати у собі перукарські крісла, манікюрний і масажний салони. За бажанням власника там варто відкрити ще кабінет косметолога та солярій. Більшість персоналу, який я найняла, до цього працював зі мною. Я знаю цих людей, як професіоналів, тому можу їм довіряти. До того ж у кожного з них вже є свої постійні клієнти, а отже я можу бути упевненою, що ми матимемо дохід".
У такому бізнесі конкуренція надзвичайно висока.
"Багато хто думає, що перукарська справа приносить дохід навіть у кризу, бо люди все рівно йдуть стригтися та фарбуватися. Так то воно так, але якщо у клієнта буде вибір: іти до вас і стригтися за 70 гривень чи у сусідню перукарню за 30, він більш за все зекономить і омине ваш салон. Клієнтів треба заохочувати. Тому у нашому салоні кожна 10 стрижка безкоштовна", - зазначила жінка.
Радить, починаючи такий бізнес, постійно розвиватися.
"Зараз я не маю достатньо часу, щоб стригти клієнтів, але постійно відвідує виставки і салони. Сама можу залишатися без зарплати і вкласти гроші у нове обладнання, але економити на своїх майстрах - гріх. Вони отримують зарплату вчасно і мають косметику та обладнання, яке замовляють. Цим гарантують мені, що кожен клієнт вийде з салону задоволеним", - говорить Балаушко.
Коментарі
2