У кризу вигідно відкривати комісійні магазини. Такої думки Аріна Ковальчук із Рівного, яка у січні переобладнала магазин дитячого одягу у комісійний.
"Раніше торгувала одягом з Польщі та Німеччини, але тепер такий бізнес став невигідним, - розповідає Аріна. – Товар купувала за євро і злоті. Коли переводила у гривні, ціни виходили космічні. Ніхто не хотів купувати джинси та кофти по 600 гривень і курточки по тисячі-півтори".
Аби відкрити комісійний магазин, достатньо взяти в оренду приміщення на 25-40 кв. м.
"Щомісяця сплачую Єдиний податок, за комунальні послуги та сигналізацію, - говорить Ковальчук. - 2 тисячі гривень віддаю продавцеві, у вихідні торгую сама. З власником укладаю договір комісії. У ньому прописую, на який термін річ приймається на реалізацію, її вартість та можлива уцінка".
Виставляє товар на продаж на 30 днів.
"Якщо за місяць не продам, просто повертаю власнику або спускаю ціну на чверть, - розповідає Ковальчук. - Комісійний магазин у кризу приносить гарні заробітки, бо батькам не по кишені зараз дорогий дитячий одяг".
Собі забирає 20-30 % від вартості проданого одягу.
"Щоб не прогадати, приймаю речі, які відповідають сезону, - пояснює Аріна. - Зараз добре продаються демісезонні комбінезони, джинси, дитячі спортивні костюми. Крім вбрання, приймаю на реалізацію дитячі коляски, велосипеди та столики для годування".
Коментарі